  • 1. Data: 2015-08-19 12:00:30
    Temat: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Przejezdzałem wczoraj przez skrzyzowanie Garbar i Krolowej Jadwigi (od
    Garbar w stronę Debca) Oczywiście mowa o Poznaniu.

    Wakacje, wiec ostatnio to skrzyzowanie przejezdza sie w kazda strone prawie
    bezkorkowo.
    Ale wczoraj policja sterowała ruchem i czekałem w prawie 20 minutowym
    korku.
    Pzostałe kierunki przejezdzały bez problemu, "na raz".

    Przejezdzajac wychyliłem sie wiec przez okno, sadzac, ze sterujacy ruchem
    nie widza tego korka i powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy
    korek.

    Zagadka:
    - jaka według was powinna być reakcja policjanta?
    - jaka była?

  • 2. Data: 2015-08-19 13:03:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bym ci kazał zjechać i przeprowadził bym szczegółową kontrolę.

  • 3. Data: 2015-08-19 13:07:11
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > Ja bym ci kazał zjechać i przeprowadził bym szczegółową kontrolę.

    haha chciałem napisać właśnie

    "- tak? to zapraszam na bok, przygotować dokumenty, trójkąt i gaśnicę"

    ;)

  • 4. Data: 2015-08-19 13:37:32
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-08-19 o 13:07, twistedme pisze:

    > haha chciałem napisać właśnie
    >
    > "- tak? to zapraszam na bok, przygotować dokumenty, trójkąt i gaśnicę"
    >
    > ;)
    - Będę potrzebował raportu z zatrzymania, kontroli oraz podstawy prawnej
    na mocy której odbyło się zatrzymanie :)

    - No to znikaj...

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 6. Data: 2015-08-19 15:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja bym ci kazał zjechać i przeprowadził bym szczegółową kontrolę.

    W celu?

  • 5. Data: 2015-08-19 15:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > haha chciałem napisać właśnie
    >
    > "- tak? to zapraszam na bok, przygotować dokumenty, trójkąt i gaśnicę"
    >
    > ;)

    Hmm, a tak na serio?
    Bo nie pytałem o to jak policjant powinien mnie ukarac za próbe pomocy w
    panstwie typu Białorus...

  • 7. Data: 2015-08-19 15:46:41
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-19 o 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > W celu?

    "rutynowe działania prewencyjne"

    @

  • 8. Data: 2015-08-19 16:10:43
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Ja bym ci kazał zjechać i przeprowadził bym szczegółową kontrolę.

    "przeprowadził bym" - po polsku poprawnie pisać nie umiesz, nadajesz się
    na drogowego kontrolera.

  • 9. Data: 2015-08-19 16:15:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    https://www.flickr.com/photos/8311021@N03/3856828826

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-08-19 16:45:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Wednesday, August 19, 2015, 3:46:41 PM, you wrote:

    > "rutynowe działania prewencyjne"

    Perwersyjne.

    --
    Best regards,