eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...Re: Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
  • Data: 2015-08-13 08:30:24
    Temat: Re: Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-13 o 07:32, Marek pisze:

    > Mialem tez przygody po tankowaniu w Auchan ale w ZG. Musialem wylewac
    > paliwo z baku - jakas breja powstala.
    > Na szczescie auto to byla prosta benzynowka i po zatankowaniu nowego sie
    > naprawila.
    >
    > Dla swojego spokoju zapomnij o tankowaniu na marketowych stacjach.
    > Znajomi tez plakali po zatankowaniu w Intermarche ... - diesel

    Ja też wyleczyłem się z tankowania auta na marketowych stacjach. Po tym
    jak Pug 2,0HDI po zatankowaniu na Carrefour zaczął spalać nagle 1l/100km
    paliwa więcej niż normalnie. Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie. DO tego
    silnik chodził inaczej niż zwykle.
    Po zmianie stacji na Statoil/1-2-3/BP/Lukoil auto wróciło do swoich norm
    w spalaniu i pracy...