eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...Re: Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
  • Data: 2015-08-14 17:25:08
    Temat: Re: Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA4F657C56E96Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Nie, zupełnie w innym miejscu.
    > Ale musisz mi uwierzyc na słowo ze dzwiek sie zmienił dość mocno i ze po
    > tankowaniu ustał.

    To w takim razie może być wina paliwa. Ktoś ukradł paliwo, a dolał
    rozpuszczalnika, oleju jadalnego czy innej mieszalnej tańszej substancji.
    Chociaż jak ja trafiałem na paliwo, które zmieniało pracę silnika, to zawsze
    było to
    połączone ze zmianą osiągów. Woda w paliwie powodowała przerwy w pracy
    silnika. :)
    Kiedyś zatankowałem benzynę pomieszaną chyba z rozpuszczalnikiem nitro.
    Miałem wrażenie, że przybyło z 20% więcej mocy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba