  • Data: 2011-09-14 10:56:05
    Temat: Re: Dziwadło ATX
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Wmówiłeś sobie.

    Wolę cyfrówkę, stany logiczne 0 , 1 , Z , jak trzeba brać pod uwagę
    zmiany dynamiczne to zaczynają się schody, może to kwestia złego
    nauczyciela który nie umiał wytłumaczyć tak bym zrozumiał bo standardowy
    przekaz edukacyjny do mnie zwyczajnie nie dotarł, braku samozaparcia by
    zgłębić tę wiedzę samodzielnie, nieważne, nie lubię tak jak niektórych
    potraw chociaż zjem jak jestem głodny.

    > Niepotrzebnie.

    Możliwe, do tej pory nie miałem potrzeby zgłębiać tematu użycia indukcji
    w aspekcie innym niż użycie transformatora sieciowego, ale przymierzam
    się do dość poważnej modyfikacji w samochodzie gdzie będę musiał wykonać
    przetwornicę której obawiam się że nie zrobię w sposób gwarantujący
    bezpieczeństwo i niezawodność, tak że prawdopodobnie czeka mnie walka z
    moim lękiem :)

    > A po co Ci one przy przetwornicach? Tu jest dość prosta arytmetyka,
    > poza poziom pierwiastka i potęgowania nie wykraczająca. 6 działań,
    > dających się przeprowadzić na najprostszym kalkulatorze.

    hmmm... może w praktyce jest to zbędne... ale:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zastosowanie_liczb_zesp
    olonych_w_analizie_obwod%C3%B3w_elektrycznych

    > A pojawia się tutaj?

    Imiona i nazwiska są zawarte pracy, jeśli czujesz się zobowiązany to
    sądzę że w 10 minut znajdziesz maile osobników uwikłanych :)

    > Najbardziej rzuciła mnie na kolana tabelka ze sprawnościami - autor chyba kostką
    rzucał.

    Tabela 4.1? jej podpis brzmi "Estymowana sprawność i straty dla
    poszczególnych topologii" , zwróciłbym uwagę na słowo estymowana.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html