  • Data: 2011-09-15 07:49:44
    Temat: Re: Dziwadło ATX
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AlexY,
    >
    > Wednesday, September 14, 2011, 11:58:21 PM, you wrote:
    [...]
    > Jaki sinus? W przetwornicy masz swoje ulubione stany - włączony i
    > wyłączony. Do tego trochę nieustalonych ;)

    Tak też na początku myślałem, w końcu jest to kluczowanie, ale po tym
    jak spaliły mi się bodajże 2 źle zaprojektowane przetwornice oraz sprzęt
    do nich podłączony - odpuściłem i wróciłem do zasilaczy
    transformatorowych. W rzeczywistości prostokąt tam nie idzie (aczkolwiek
    przebieg prostokątny można opisać mnóstwem harmonicznych), dla
    uściślenia nie idzie w obwodzie mocy, sterowanie jak najbardziej.
    Analizowałem trochę modelarskie falowniki do silników BLDC i jestem
    bliższy zrozumienia tematu niż dalszy.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html