  • Data: 2011-09-13 08:18:20
    Temat: Re: Dziwadło ATX
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AlexY,

    Tuesday, September 13, 2011, 2:18:43 AM, you wrote:

    [...]

    > Dzięki tym uproszczeniom rozumiem z grubsza o co tam chodzi, nienawidzę
    > przetwornic,

    Wmówiłeś sobie.

    > elementy indukcyjne napawają mnie lękiem,

    Niepotrzebnie.

    > liczby urojone zdałem na zasadzie 3Z i nie jestem w stanie ich
    > wykorzystać.

    A po co Ci one przy przetwornicach? Tu jest dość prosta arytmetyka,
    poza poziom pierwiastka i potęgowania nie wykraczająca. 6 działań,
    dających się przeprowadzić na najprostszym kalkulatorze.

    > A jak w dyplomówce są błędy to może autora postrofuj :)

    A pojawia się tutaj? Najbardziej rzuciła mnie na kolana tabelka ze
    sprawnościami - autor chyba kostką rzucał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl