-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziura w wydechu
Date: Mon, 11 Oct 2010 08:30:48 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i8uaup$bu0$1@news.onet.pl>
References: <i8dgni$p7c$1@inews.gazeta.pl> <i8elcg$5vh$1@node1.news.atman.pl>
<4caadaf4$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
<i8em9q$69g$1@node1.news.atman.pl> <cgaq4dkjg0oe$.dlg@wazzenon.pl>
<i8esq8$9hk$1@news.onet.pl> <i8euh9$8bl$1@node1.news.atman.pl>
<i8evs3$in8$1@news.onet.pl>
<e...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: acfz183.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286778649 12224 83.9.227.183 (11 Oct 2010 06:30:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Oct 2010 06:30:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <e...@w...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317022
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-05 13:28, Matt pisze:
> On 5 Paź, 12:49, MarcinJM<m...@i...pl> wrote:
>>> Swoją ścieżką... może ktoś mnie oświeci w takim razie czemu to niby brak
>>> wydechu powoduje spadek mocy? Żeby przepchać spaliny przez wydech
>>> potrzeba jakiejś tam mocy, jak nie ma tego wydechu to ta moc idzie w
>>> koła, tak ja to rozumuje..
>>
>> Dwusow napelnia sie energia slupa spalin.
>> Bez wydechu za bardzo nie chce dzialac.
>
> Dobrze to widać na tej animacji - bez odpowiedniego wydechu sporo
> mieszanki poszłoby w powietrze i straciłby ciśnienie w cylindrze:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Arbeitsweise_Zweit
akt.gif
To mozna jeszcze dodac, ze wspolczesny 4suw ma bardzo podobnie:
Poniewaz w ukladzie MUSI byc kat., a on tworzy spora fale zwrotna, to
walki rorzadu musza miec wkalkulowane dosc krotkie czasy otwarcia, aby
nie napychac silnika spalinami.
Stad spore przewaznie problemy po wywaleniu kata bez innych modyfikacji
silnika. Przewaznie konczy sie permanentna obecnoscia swiezej mieszanki
(a co za tym idzie, tlenu) w wydechu i brakiem mozliwosci korygowania
przez lambde. Lub napychaniem spalin do komory spalania przez wtorna
fale zwrotna. Generalnie caly falowod sie rozstraja.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-01-21 Warszawa => IT Assets Manager <=
- 2025-01-21 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2025-01-20 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-20 Białystok => User Experience Designer <=
- 2025-01-20 Katowice => UX Designer <=
- 2025-01-20 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-20 Białystok => Solution Architect (Java background) <=