    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ijrn6a$cuo$3@node2.news.atman.pl> <ijrose$kjc$1@news.onet.pl>
    <ijrpgs$g2q$1@node2.news.atman.pl>
    <4d617085$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijrs4s$j41$1@node2.news.atman.pl>
    <4d619c43$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijsidi$bbr$1@node2.news.atman.pl>
    <4d62a2e2$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijue1v$rbt$1@mx1.internetia.pl>
    <4d62e738$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijvba2$ae7$1@mx1.internetia.pl>
    <4d6373eb$0$2491$65785112@news.neostrada.pl> <ijvu8m$tsi$1@news.onet.pl>
    <4d63c30c$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <ik0g5v$20o$3@news.onet.pl>
    <4d63c4ac$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <ik0h5p$6ut$1@news.onet.pl>
    <4d640a5a$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    <ik12rd$g7h$1@mx1.internetia.pl>
    Date: 22 Feb 2011 19:34:43 GMT

    begin Artur Maśląg

    > To nieistotne. Mówimy o samochodach.

    Bardzo istotne, jazda samochodem jest dużo łatwiejsza niż jazda rowerem
    70 km/h albo skakanie ze schodów przy 30-40 km/h.

    > Tak się spodziewałem. Batmobile na komunię rozdawali?

    Jesteś z tych, co uważają, że bezpieczna prędkość dla każdego auta jest
    taka sama?

    > Jak najbardziej jest. Nie musisz zwalniać by mieć odpowiedni margines
    > bezpieczeństwa i do tego masz tak samochód przygotowany do dynamicznej
    > jazdy, że zawsze poradzisz sobie jak ktoś Ci wjedzie przed nos.

    Zachowanie marginesu bezpieczeństwa oznacza kontrolowanie takiego
    obszaru, że NIE MA PRAKTYCZNIE MOŻLIWOŚCI żeby na torze kolizyjnym
    pojawiło się coś przed czym nie da się zahamować lub tego ominąć.
    Oczywiście w razie potrzeby trzeba też zwolnić, czasami prawie do zera,
    ale na pewno nie w sytuacji, gdy są trzy pasy wolne, a jakiś debil pakuje
    się przez wysepkę. ;-)