eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDzisiejszy wypadek na PuławskiejRe: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Date: Tue, 22 Feb 2011 13:27:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 80
    Message-ID: <ik0a3p$ads$1@news.onet.pl>
    References: <4d5fdbfa$0$2504$65785112@news.neostrada.pl> <ijuf3p$kmk$1@news.onet.pl>
    <ijugrf$b54$1@mx1.internetia.pl> <ik04p9$mas$1@news.onet.pl>
    <ik0605$qpi$1@news.onet.pl> <ik081o$2nm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1298377658 10684 82.177.16.74 (22 Feb 2011 12:27:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 12:27:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <ik081o$2nm$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352013
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-22 12:52, The_EaGle pisze:
    > W dniu 2011-02-22 12:17, Artur Maśląg pisze:
    (...)
    >> Sugerujesz, że ubrali się w te worki wcześniej, by w jakiś sposób
    >> choć w części udowodnić Twoją teorię?
    >
    > Ta teoria jest poparta testami w euroncap. Odrobiłeś tą lekcje?

    Aha, znaczy teraz będziesz mnie pouczał :) Wiedziałem.
    Inna sprawa, że 'bohater' tego wątku już udowodnił, że niektórym
    na nic testy euroencap, bariery, czy dowolne dywagacje o
    bezpieczeństwie. Zrobią swoje, niezależnie od obowiązujących
    przepisów czy zwykłego rozsądku.

    BTW - znam wyniki różnych testów, wiem też jak to wygląda
    w rzeczywistości.

    >>>> Tyle, że to nie było 50, czy 65km/h.
    >>> Boczna prędkość w momencie zderzenia na pewno nie była zbyt duża (nie
    >>> sądzę aby ponad 100km/h) patrząc na odległość wraku od latarni (z tego
    >>> co widzę około 20m).
    >>
    >> Aha, znaczy 100km/h przy uderzeniu to już nie jest zbyt duża prędkość...
    > To jest prędkość przy jakiej jeździ 90% kierowców po puławskiej.

    Tak, tak. Na śliskiej nawierzchni przy opadach śniegu itd.
    Napieraj.

    >> Ciekawe, czy ta wcześniejsza tez nie była zbyt duża - ot typowa dla
    >> mistrzów...
    >
    > Typowa dla 90% kierowców w tym miejscu.

    Tak, tak. Mogę tylko stwierdzić, ze dorabiasz ideologię do tego
    wypadku.

    >> Robi to na własne życzenie i niezgodnie z przepisami.
    >
    > I? Po ci barierka na schodach? Przecież wystarczy napisać nie wychylać
    > się. Jak wypadniesz to nie zastosowałeś się do przepisów.

    A jest taka barierka przed wejściem do windy? Przecież drzwi
    mogły się otworzyć, a winda była na innym piętrze.

    >> Jak wyżej - usuńmy wszystko dla mistrzów, ponieważ w końcu w coś
    >> trafią...
    >
    > Widzisz różnice po między "wszystko" a "szczególnie niebezpiecznie
    > latarnie i drzewa" ? W twoim świecie istnieją jeszcze inne przeszkody?

    Aha, teraz już wymyśliłeś "szczególnie niebezpieczne latarnie i drzewa"
    by poprzeć swe dorabianie ideologii do takich wypadków. Widziałeś
    na czym nasz mistrz zostawił mniejsze 'pół' samochodu? Na słupie
    z ograniczeniem 50km/h, tyle że jechał z przeciwnej strony gdzie
    takie obowiązywało. O ironio losu...

    >> Wiesz co - ja już bardzo chcesz brnąć w takie absurdalne przykłady
    >> przytaczane do porównania, to napiszę, że jak widać na przykładzie
    >> tego wypadku odległość minimum 15 metrów to i tak za mało, by mistrz
    >> w taką przeszkodę nie trafił.
    >
    > Jeżeli przeleciał na drugą stronę jezdni tzn że nie było tam bariery
    > która powinna to uniemożliwiać.

    Masz rację, oczywiście. Teraz bariery powinny być również stawiane
    w poprzek skrzyżowań. Znów wychodzi Twoja niewiedza na temat
    okoliczności wypadku, ale będziesz dorabiał ideologię, że wszystko
    dookoła jest winne wypadku tylko nie sam sprawca - czytaj kierowca
    jadąc z prędkością ~1 Zientara na ograniczeniu do 50km/h, w terenie
    zabudowanym, przed skrzyżowaniem oraz przed pasami.
    W sumie piesi niech też skaczą przez bariery - gdzieniegdzie tak
    robią. Przejścia im niepotrzebne - wyeliminować pieszych z miast.

    > Ja wiem że to się nie mieści w głowie ale można latarnie odsunąć od
    > jezdni albo odgrodzić barierą energochłonną. Da się. Dodam że koszt jest
    > minimalny w przypadku nowych tras. Tymczasem nowe trasy buduje się wbrew
    > tym prostym zasadom.

    Super wnioski. Tyle, że nie na temat...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: