-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
Date: Tue, 22 Feb 2011 13:27:37 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 80
Message-ID: <ik0a3p$ads$1@news.onet.pl>
References: <4d5fdbfa$0$2504$65785112@news.neostrada.pl> <ijuf3p$kmk$1@news.onet.pl>
<ijugrf$b54$1@mx1.internetia.pl> <ik04p9$mas$1@news.onet.pl>
<ik0605$qpi$1@news.onet.pl> <ik081o$2nm$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298377658 10684 82.177.16.74 (22 Feb 2011 12:27:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 12:27:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <ik081o$2nm$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352013
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-22 12:52, The_EaGle pisze:
> W dniu 2011-02-22 12:17, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> Sugerujesz, że ubrali się w te worki wcześniej, by w jakiś sposób
>> choć w części udowodnić Twoją teorię?
>
> Ta teoria jest poparta testami w euroncap. Odrobiłeś tą lekcje?
Aha, znaczy teraz będziesz mnie pouczał :) Wiedziałem.
Inna sprawa, że 'bohater' tego wątku już udowodnił, że niektórym
na nic testy euroencap, bariery, czy dowolne dywagacje o
bezpieczeństwie. Zrobią swoje, niezależnie od obowiązujących
przepisów czy zwykłego rozsądku.
BTW - znam wyniki różnych testów, wiem też jak to wygląda
w rzeczywistości.
>>>> Tyle, że to nie było 50, czy 65km/h.
>>> Boczna prędkość w momencie zderzenia na pewno nie była zbyt duża (nie
>>> sądzę aby ponad 100km/h) patrząc na odległość wraku od latarni (z tego
>>> co widzę około 20m).
>>
>> Aha, znaczy 100km/h przy uderzeniu to już nie jest zbyt duża prędkość...
> To jest prędkość przy jakiej jeździ 90% kierowców po puławskiej.
Tak, tak. Na śliskiej nawierzchni przy opadach śniegu itd.
Napieraj.
>> Ciekawe, czy ta wcześniejsza tez nie była zbyt duża - ot typowa dla
>> mistrzów...
>
> Typowa dla 90% kierowców w tym miejscu.
Tak, tak. Mogę tylko stwierdzić, ze dorabiasz ideologię do tego
wypadku.
>> Robi to na własne życzenie i niezgodnie z przepisami.
>
> I? Po ci barierka na schodach? Przecież wystarczy napisać nie wychylać
> się. Jak wypadniesz to nie zastosowałeś się do przepisów.
A jest taka barierka przed wejściem do windy? Przecież drzwi
mogły się otworzyć, a winda była na innym piętrze.
>> Jak wyżej - usuńmy wszystko dla mistrzów, ponieważ w końcu w coś
>> trafią...
>
> Widzisz różnice po między "wszystko" a "szczególnie niebezpiecznie
> latarnie i drzewa" ? W twoim świecie istnieją jeszcze inne przeszkody?
Aha, teraz już wymyśliłeś "szczególnie niebezpieczne latarnie i drzewa"
by poprzeć swe dorabianie ideologii do takich wypadków. Widziałeś
na czym nasz mistrz zostawił mniejsze 'pół' samochodu? Na słupie
z ograniczeniem 50km/h, tyle że jechał z przeciwnej strony gdzie
takie obowiązywało. O ironio losu...
>> Wiesz co - ja już bardzo chcesz brnąć w takie absurdalne przykłady
>> przytaczane do porównania, to napiszę, że jak widać na przykładzie
>> tego wypadku odległość minimum 15 metrów to i tak za mało, by mistrz
>> w taką przeszkodę nie trafił.
>
> Jeżeli przeleciał na drugą stronę jezdni tzn że nie było tam bariery
> która powinna to uniemożliwiać.
Masz rację, oczywiście. Teraz bariery powinny być również stawiane
w poprzek skrzyżowań. Znów wychodzi Twoja niewiedza na temat
okoliczności wypadku, ale będziesz dorabiał ideologię, że wszystko
dookoła jest winne wypadku tylko nie sam sprawca - czytaj kierowca
jadąc z prędkością ~1 Zientara na ograniczeniu do 50km/h, w terenie
zabudowanym, przed skrzyżowaniem oraz przed pasami.
W sumie piesi niech też skaczą przez bariery - gdzieniegdzie tak
robią. Przejścia im niepotrzebne - wyeliminować pieszych z miast.
> Ja wiem że to się nie mieści w głowie ale można latarnie odsunąć od
> jezdni albo odgrodzić barierą energochłonną. Da się. Dodam że koszt jest
> minimalny w przypadku nowych tras. Tymczasem nowe trasy buduje się wbrew
> tym prostym zasadom.
Super wnioski. Tyle, że nie na temat...
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 13:32 The_EaGle
- 22.02.11 13:34 Artur\(m\)
- 22.02.11 13:47 Artur\(m\)
- 22.02.11 13:48 Artur Maśląg
- 22.02.11 13:59 The_EaGle
- 22.02.11 14:49 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:07 to
- 22.02.11 15:07 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:07 to
- 22.02.11 15:10 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:11 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:14 to
- 22.02.11 15:26 Tengu
- 22.02.11 15:28 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:44 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=