  • Data: 2011-02-20 21:04:44
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-20 20:50, to pisze:

    > Trzy pasy, świetna nawierzchnia, doskonała widoczność. Jeśli nie jest
    > ślisko to zagrożenie jest praktycznie żadne, dlatego pewnie o tych
    > godzinach większość jedzie>100...

    Nie biorąc pod uwagę NAWRACAJĄCYCH w niedozwolonym miejscu czy
    PIESZYCH, których tam od groma bywa ... Nie bez powodu TAM
    częściej suszą niźli na innych długich prostych.

    Faktem jest, że 50 na puławskiej to debilizm, ale PONAD 100 w
    godzinach gdy zaczyna się szczyt to RÓWNIEŻ DEBILIZM.

    A wiem z doświadczenia, bo regularnie latałem na puławską na
    wysokość nr 555 ... I wiem, że (nie tylko ja) np na tej
    wysokości nawrotka przez krawężniki to standard ... inaczej
    trzeba pojechać 2 km dalej i odstać swoje w kolejce
    kiludziesięciu aut na bezkolizyjnej nawrotce na której światło
    świeci, że spinając się 5 aut przejdzie.

    Nie dostrzegłeś tam niczego innego oprócz tego, że szeroko i
    zajebiście prosto ? Regularnie skręt w lewo z podporządkowanej
    wywoływał u mnie spazmy i zimne poty na plecach ... Kur*a ...
    jak w grze FROG na najwyższym poziomie ... najpierw sznur aut
    pędzących 100 w jedną, potem w 2 , a ty na drugą stronę rzeczki
    psia mać.

    Dlaczego jeśli już dochodzi do wypadku (nie stłuczki w korku) to
    konsekwencje są tak poważne ? BO SIĘ ZAPIERDALA BEZ NAMYŚLUNKU ...

    6008