  • Data: 2011-02-19 21:44:54
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-19 21:23, Shrek pisze:

    > Pewnie o ściganiu się. Choć nic pewnego na ten temat nie wiadomo.

    Pierwsze tego typu teksty słyszałem/widziałem jak zeznania świadków.
    Na rzeczonych forach jednak pojawiły się teksty potwierdzające tę
    wersję. W sumie to średnio istotne, patrząc po efektach...

    > Takczy inaczej raczej odpowiedzialnie to się on nie zachował.

    Masz jakieś wątpliwości?

    > Z tego co
    > wiadomo, auto raczej niespawane z ćwiartek, wiec albo chłopaki na forum
    > się nie znają, albo rzeczywiście musiał zdrowo zap...

    Widok mówił sam za siebie - wiele już wypadków widziałem (w tym na
    Puławskiej) i tutaj nie można mieć wątpliwości, że musiał zdrowo zap...