  • 1. Data: 2010-10-19 17:30:57
    Temat: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Witam,

    Czy dziś jest jakiś telefon, który miałby cechy jak legendarna Nokia
    6310i? Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a
    jednocześnie pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej
    konstrukcji.

    Zastanawiałem się nad N6730 albo E52, ale ludzie narzekają na słabą
    jakość wykonania, delikatność, wolnego Symbiana i słabą ergonomię itp.

    Jakieś pomysły? :)

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2010-10-19 17:37:16
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Czy dziś jest jakiś telefon, który miałby cechy jak legendarna Nokia 6310i?
    > Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a jednocześnie
    > pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej konstrukcji.

    Ja zmieniłem prawie rok temu, po wielu latach z 6310i, na 6303 classic i
    jestem bardzo zadowolony.
    Ma to co potrzebuję, trwała obudowa, wygodna klawiatura i bateria na tydzień
    przy moim niezbyt intensywnym użytkowaniu.
    S.

  • 3. Data: 2010-10-19 17:42:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 19:30:57 +0200, s@piens napisał(a):

> [...]
    > 6310i? Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a
    > jednocześnie pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej

    Przeczytaj jeszcze raz o co pytasz i zadaj pytanie jeszcze raz, tym razem
    bez wewnętrzej sprzeczności.
    6310i stał się taką sławą, bo właśnie oferował większość ówcześnie
    najlepszych technologii - bluetooth, GPRS, kalendarz, dobra, rozbudowana
    książka telefoniczna w dobrze wykonanej i zgrabnej obudowie. Choć
    niekoniecznie solidnej - wtedy Nokia miała bardzo brzydki zwyczaj w połowie
    produkcji modelu zmieniać materiały na dużo tandetniejsze. Już moja 6310i
    po jakimś czasie zaczęła skrzypieć, wyłamało się mocowanie wibratora,
    luzowała się bateria (co firma poprawiała kawałkiem pianki) itp.

    Na dzień dzisiejszy dla mnie odpowiednikiem tegoż (a używałem 6310i przez
    dłuższy czas) jest E71. Między innymi dlatego, że oferuje wszystko - to co
    potrzebne i to co może być potrzebne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-19 17:48:21
    Od: "Maciej" <m...@s...pl>

    e60 :)

    brak aparatu
    bardzo dobry wysietlacz

    super telefon gdyby nie bateria na 2dni

  • 5. Data: 2010-10-19 17:56:50
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Skylla wrote:
> [...]
    > Ma to co potrzebuję, trwała obudowa, wygodna klawiatura i bateria na
    > tydzień przy moim niezbyt intensywnym użytkowaniu.

    Dzięki, ale niestety 6303 ma moja znajoma i strasznie narzeka, że
    klawisze niewygodne, że zacina się szybkie wybieranie, soft tez podobno
    niezbyt stabilny. No i nie ma GPSa.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2010-10-19 17:59:45
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Maciej wrote:
    > e60 :)
    >
    > brak aparatu
    > bardzo dobry wysietlacz
    >
    > super telefon gdyby nie bateria na 2dni

    Thx. Szkoda.. E63 to obecny następca?

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2010-10-19 18:00:05
    Od: "Adoks" <u...@v...com>

    Użytkownik "Maciej" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > e60 :)
    >
    > brak aparatu
    > bardzo dobry wysietlacz
    >
    > super telefon gdyby nie bateria na 2dni
    E52
    - WiFi logujesz się do sieci w dowolnym punkcie na darmowy HOTSPOT
    - Funkcja tel. VoIP (j.w)
    - extra bateria

  • 8. Data: 2010-10-19 18:00:17
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Waldek Godel wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz o co pytasz i zadaj pytanie jeszcze raz, tym
    > razem bez wewnętrzej sprzeczności.

    Może źle się wyraziłem, chodziło mi o to, że miał to co napisałeś
    poniżej, a pozbawiony był pierdół typu foto, MMS, ikony / buźki itp.

> [...]
    > tandetniejsze. Już moja 6310i po jakimś czasie zaczęła skrzypieć,
    > wyłamało się mocowanie wibratora, luzowała się bateria (co firma

    No niestety...

    > Na dzień dzisiejszy dla mnie odpowiednikiem tegoż (a używałem 6310i
    > przez dłuższy czas) jest E71. Między innymi dlatego, że oferuje
    > wszystko - to co potrzebne i to co może być potrzebne.

    Dzięki! A E72?

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2010-10-19 18:01:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-10-2010 o 19:30:57 s@piens <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zastanawiałem się nad N6730 albo E52, ale ludzie narzekają na słabą
    > jakość wykonania, delikatność, wolnego Symbiana i słabą ergonomię itp.

    E51 jest IMO najodpowiedniejszym odpowiednikiem ze wszystkich
    odpowiedników dla 6310

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 10. Data: 2010-10-19 18:18:41
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Dzięki, ale niestety 6303 ma moja znajoma i strasznie narzeka, że klawisze
    > niewygodne, że zacina się szybkie wybieranie, soft tez podobno niezbyt
    > stabilny. No i nie ma GPSa.
    Mnie tam się nic nie zacina, ani jednego zawieszenia i żadnych niestabilności
    softu. Klawisze mimo że małe a moje łapy spore, bardzo wygodne po lekkim
    przyzwyczajeniu. A GPS-a nie ma, to fakt, ale o to nie pytałeś...
    S.