    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Date: Tue, 19 Oct 2010 18:42:46 +0100

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 19:30:57 +0200, s@piens napisał(a):

    > Czy dziś jest jakiś telefon, który miałby cechy jak legendarna Nokia
    > 6310i? Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a
    > jednocześnie pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej
    > konstrukcji.

    Przeczytaj jeszcze raz o co pytasz i zadaj pytanie jeszcze raz, tym razem
    bez wewnętrzej sprzeczności.
    6310i stał się taką sławą, bo właśnie oferował większość ówcześnie
    najlepszych technologii - bluetooth, GPRS, kalendarz, dobra, rozbudowana
    książka telefoniczna w dobrze wykonanej i zgrabnej obudowie. Choć
    niekoniecznie solidnej - wtedy Nokia miała bardzo brzydki zwyczaj w połowie
    produkcji modelu zmieniać materiały na dużo tandetniejsze. Już moja 6310i
    po jakimś czasie zaczęła skrzypieć, wyłamało się mocowanie wibratora,
    luzowała się bateria (co firma poprawiała kawałkiem pianki) itp.

    Na dzień dzisiejszy dla mnie odpowiednikiem tegoż (a używałem 6310i przez
    dłuższy czas) jest E71. Między innymi dlatego, że oferuje wszystko - to co
    potrzebne i to co może być potrzebne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel