  • 11. Data: 2010-10-19 18:23:51
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 20:00:17 +0200, s@piens napisał(a):

    > Dzięki! A E72?

    A netykieta? Mówi wyraźnie, żeby poczytać listę, zanim się zada pytanie, a
    ostatnio było conajmniej kilka razy. jest znacznie gorzej wykonana.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-10-19 18:32:49
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Waldek Godel wrote:

    > A netykieta? Mówi wyraźnie, żeby poczytać listę, zanim się zada
    > pytanie, a ostatnio było conajmniej kilka razy. jest znacznie gorzej
    > wykonana.

    Sorry, pobrałem ostanie 100 wiadomości i nic o tym nie było. Dzięki za
    informację!

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2010-10-19 18:36:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    s@piens napisa?(a):

    > Czy dziś jest jakiś telefon, który miałby cechy jak legendarna Nokia
    > 6310i? Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a
    > jednocześnie pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej
    > konstrukcji.

    6600i ale ciezko go dostac :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 14. Data: 2010-10-19 18:59:36
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik s@piens napisał:

    > Dzięki, ale niestety 6303 ma moja znajoma i strasznie narzeka, że
    > klawisze niewygodne, że zacina się szybkie wybieranie, soft tez podobno

    Moze ma tipsy? :)

    > niezbyt stabilny. No i nie ma GPSa.

    z GPS to moze e52

    bo jak bez to bym polecil e51

  • 15. Data: 2010-10-19 19:13:45
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Skylla wrote:
    > Mnie tam się nic nie zacina, ani jednego zawieszenia i żadnych
    > niestabilności softu. Klawisze mimo że małe a moje łapy spore, bardzo
    > wygodne po lekkim przyzwyczajeniu. A GPS-a nie ma, to fakt, ale o to
    > nie pytałeś...

    Hmn, może masz nowszą wersję softu. W tym modelu można aktualizować
    system samemu?
    Ustawiałeś / wgrywałeś coś extra?

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2010-10-19 20:41:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 19:30:57 +0200, s@piens napisał(a):

    > Jakieś pomysły? :)

    A musi być Nokia?

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2010-10-19 20:42:15
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Hmn, może masz nowszą wersję softu. W tym modelu można aktualizować system
    > samemu?
    > Ustawiałeś / wgrywałeś coś extra?

    Można. ale ja mam oryginalny brandowy Plusa - choć tel w mBM. Nic nie było
    grzebane z softem.
    Może ona ma 6303i? Tym razem "i" okazał się okrojoną i gorszą wersją poprzednika
    (np. brak autofocusu i parę innych rzeczy).
    Telefonu używam do rozmów, smsów, czasem internetu (WAP), ovimaps i foto - i do
    tego jest więcej niż OK + metalowa obudowa i bateria na tydzień. Jak ktoś chce
    więcej funkcji, ten telefon nie jest dla niego.
    S.

  • 18. Data: 2010-10-19 21:34:06
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 19 Oct 2010 18:42:46 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >najlepszych technologii - bluetooth, GPRS, kalendarz, dobra, rozbudowana
    >książka telefoniczna w dobrze wykonanej i zgrabnej obudowie. Choć
    >niekoniecznie solidnej - wtedy Nokia miała bardzo brzydki zwyczaj w połowie
    >produkcji modelu zmieniać materiały na dużo tandetniejsze. Już moja 6310i
    >po jakimś czasie zaczęła skrzypieć, wyłamało się mocowanie wibratora,
    >luzowała się bateria (co firma poprawiała kawałkiem pianki) itp.
    >
    >Na dzień dzisiejszy dla mnie odpowiednikiem tegoż (a używałem 6310i przez
    >dłuższy czas) jest E71. Między innymi dlatego, że oferuje wszystko - to co

    ja mam do dzisiaj (7 lat ) nokie 6310i - dziala bardzo dobrze. Nigdy
    jej nie uzylem ze sluchawka BT, nigdy jej nie podlaczylem pod PC,
    nigdy nie wymienilem baterii, dziala szybko i nie ma gowien. Sluzy do
    dzwonienia.

    Mam problem z wyborem nastepcy.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2010-10-19 21:36:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:34:06 +0200, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > jej nie uzylem ze sluchawka BT, nigdy jej nie podlaczylem pod PC,
    > nigdy nie wymienilem baterii, dziala szybko i nie ma gowien. Sluzy do

    to znaczy, że masz zły telefon, trzeba było wybrać 5110 albo 6150

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-10-20 07:57:16
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    scream wrote:

    > A musi być Nokia?

    Nie, jeśli znajdzie się jakaś zdecydowanie lepsza alternatywa ;-)

    --
    Piotr