  • Data: 2010-10-20 20:11:35
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:01:46 +0200, MarekM napisał(a):

    > klawiaturze. W dodatku w E71 ten "śliski" lakier, którym był
    > potraktowany plastik, zaczął już powoli schodzić na krawędziach (mimo że
    > telefon nosiłem zawsze w "firmowym" pokrowcu). Oczywiście telefon po

    Nie "mimo" tylko "dlatego" - tak samo firmowy pokrowiec ściera pokrycie z
    klawiszy, już kiedyś była tutaj o tym rozmowa. Telefony używane bez niego
    nie wykazują takich śladów

    > Obydwa telefony mają aluminiową klapkę na baterię i aluminiową obwódkę z
    > przodu. W E72 dodatkowo obwódka aparatu też jest aluminiowa. W E71
    > klapka na baterię miała pewne luzy (minimalne, ale jednak) - w E72 jest
    > dopasowana idealnie, po prostu mocowanie jest znacznie lepsze i pewniejsze.

    że co??? na pewno nie pomyliłeś modeli? W E71 jest zamocowana w 4 punktach,
    w E72 tylko w dwóch i goni luźno.

    > W E71 wiele osób denerwował delikatny odstęp między ekranem a klawiaturą
    > (przy podświetleniu klawiatury dolna krawędź ekranu też jest
    > "podświetlona"), w E72 klawiatura idealnie przylega do krawędzi ekranu,
    > nie ma tam żadnej szpary.

    Jedyna różnica na korzyść.

    > Zgodzę się, że E71 wyznaczyła pewien standard i wysoko podniosła
    > poprzeczkę. E72 nie jest oczywiście takim przełomem, ale moim zdaniem
    > dorównuje swojej poprzedniczce. Oczywiście o jej trwałości przekonam się
    > dopiero za dwa lata, ale na razie nie widzę powodów do obaw.

    Jest krokiem wstecz - sporo metalu z obudowy zostało zastąpione plastikiem,
    luźna klapka baterii, mniej wygodne klawisze funkcyjne.
    Zamiast gumy zakrywającej złącze USB i gniazdo karty jest tandetny plastik
    do którego trzeba mieć tipsy, żeby się tam dostać

    > - nowsza wersja systemu zdaje się być nieco "żwawsza"

    wydaje się jest właściwym słowem.

    > Jak dla mnie E72 to taka dopieszczona E71. Jeszcze dwa miesiące temu
    > myślałem, że kupię po prostu drugą E71, bo spełnia moje oczekiwania, ale
    > po kilku godzinach zabawy E72 przekonała mnie do siebie :)

    jakby jeszcze miała obudowę E71 to może bym i przyznał rację.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel