  • Data: 2010-10-19 20:42:15
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmn, może masz nowszą wersję softu. W tym modelu można aktualizować system
    > samemu?
    > Ustawiałeś / wgrywałeś coś extra?

    Można. ale ja mam oryginalny brandowy Plusa - choć tel w mBM. Nic nie było
    grzebane z softem.
    Może ona ma 6303i? Tym razem "i" okazał się okrojoną i gorszą wersją poprzednika
    (np. brak autofocusu i parę innych rzeczy).
    Telefonu używam do rozmów, smsów, czasem internetu (WAP), ovimaps i foto - i do
    tego jest więcej niż OK + metalowa obudowa i bateria na tydzień. Jak ktoś chce
    więcej funkcji, ten telefon nie jest dla niego.
    S.