    From: "Dawid Piotrowski" <a...@x...xxxvlo.lodz.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Dzisiejsza Awaria
    Date: Tue, 4 Apr 2006 21:22:55 +0200

    Użytkownik "Jarek Marciniak" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:e0ufho$7qo$1@opal.futuro.pl...
    > A jednak masz racje, rzeczywiscie na czesci lacz nie bylo ruchu miedzy
    > 13.50-16.20. I to dotyczy tych zaterminowanych w Wa-wie. Te do Poznania
    > dzialay ok.
    > J.M.

    No moje oba koncza sie na węźle do wawy. Do 20:20 były problemy z normalnym
    funkcionowaniem styku. Gubił okolo 20 % pakietów, ale z tego co widze teraz
    sytuacja sie poprawiła, zobacze rano. Tak czy siak jutro porozmawiam sobie z
    administratorem GTSow. Dziwi mnie jeszcze czemu skoro łącze na Poznan
    pracowala normalnie nie przelaczyli ruchu tylko narazili sie na tak znaczace
    strary.