eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDzisiaj rano pół polski straciło telefonRe: Dzisiaj rano pół polski straciło telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!news-out.netn
    ews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
    d.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dzisiaj rano pół polski straciło telefon
    Date: Mon, 16 Aug 2021 13:49:36 +0200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <sarvt5$fr3$1@dont-email.me>
    References: <sarvt5$fr3$1@dont-email.me> <sarvt5$fr3$1@dont-email.me>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    http://83.220.108.211/bins/groundhog/
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.0.78.16
    X-Trace: 1629114576 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 31.0.78.16:22585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2469
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1097165
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 22 Jun 2021 08:27:41 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > ... z powodu popsutej aktualizacji "google" na androidach. Wydala
    > się co
    > kilka sekund komunikatem "przestało działać".

    Nawet nie zauważyłem, a był jakiś problem?


    > Ktoś ma namiar na linka który opisuje coś od strony technicznej?
    > Jakiś
    > pustak z googla puścił betę na produkcję? Wywala się określona
    > marka
    > telefonu (ale po komentarzach widać szeroki przekrój)?


    No ale zdziwiony jesteś? Przecież nikt nad oprogramowaniem (mam na
    mysli też oprogramowanie i hardware jednocześnie) już zupełnie nie
    panuje. Wręcz wszystkich się przyzwyczaja, że absurdy typu "zrób
    restart może na coś pomoże", "zainstaluj ponownie", "proszę czekać
    ładuje się" to naturalny i normalny sposób na eliminowanie problemów.
    Gdzie nie spojrzeć w rozwiązania konsumenckie to jest wszystko
    spierdolone poczynając od braku prawidłowego działania podstawowych
    funkcjonalności a na barku responsywności guja kończąc. Oficjalny
    help desk tv Samsunga na notoryczny problem z ładowaniem aplikacji
    (zawieszają się przy ladowaniu) proponuje wyciągać wtyczkę w momencie
    splash screena aplikacji, że to podobno pomoże przy kolejnym
    uruchomieniu. I to _uwaga_, własny wniosek racjonalizatorski
    obsługującego infolinię na nie oficjalna solucja Samsunga (!!!).
    Czekac tylko aż to wszystko się zawali (wreszcie).

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: