  • 41. Data: 2019-05-02 19:25:11
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2019 o 15:46, r...@k...pl pisze:

    > Dokładnie to co napisałem.
    > Sytuacja live jest liczona na kilkanaście km naprzód. Reszta trasy na podstawie
    > statystyki odcinków.
    > Co mi po informacji, że w Szczecinie są korki skoro tam będę za kilka godzin?

    No, ale ja sprawdzam na władny użytek dojazd do pracy i z pracy do domu.
    Właśnie te kilkanaście km.
    I NE wydziwia, nagminnie wydłuża trasę, nie zyskując zbyt wiele na czasie.

    > Trasa wyznaczona na www pokryje się z trasą aktualną

    W sensie, że program wyznaczyłby tą samą, kilkukilometrową trasę inaczej?

  • 42. Data: 2019-05-02 19:26:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2019 o 15:34, j...@i...pl pisze:

    > Ale to logiczne. Z Marek do Janek najszybciej się jedzie S8/S2/S7,
    > czyli obwodnicą Warszawy. Stąd te 42 km. Nie wierzę w to, że przejazd
    > przez miasto będzie szybszy.

    I właśnie po to był test, żebyś nie musiał wierzyć, tylko sprawdził czasy.

  • 43. Data: 2019-05-02 22:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2019 15:42:15 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > Dlatego ciekawi mnie trasa wyznaczona przez TT. To jedno. A drugie:
    > kiedy te testy robili: w jaki dzień tygodnia i o której godzinie. Bo
    > jak w piątek po południu to bardzo korkogenny jezst zjazd z S8/S2 na
    > S7/S8 w stronę Krakowa/Katowic na węźle Opacz. I tutaj te 10 minut
    > różnicy mogło się faktycznie zrobić.

    Ale pytanie jest inne - czemu NE, ten najlepszy z programow, o tym
    korku nie wiedzial. I czemu nie widzial, ze miasto przejezdne :-)

    Inna sprawa, ze to sie potrafi szybko zmieniac.

    J.

  • 44. Data: 2019-05-03 18:15:53
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 2 May 2019 22:03:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale pytanie jest inne - czemu NE, ten najlepszy z programow, o tym
    >korku nie wiedzial. I czemu nie widzial, ze miasto przejezdne :-)

    Każdy program ma takie wpadki. Np. AM potrafi poinformować o korku na
    trasie w takim miejscu, że nie masz już szansy na objechanie tego ;) A
    ja o korku wiedziałem wyjeżdżając już z Warszawy.

    >Inna sprawa, ze to sie potrafi szybko zmieniac.

    Też tak bywa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 45. Data: 2019-05-03 18:16:35
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 2 May 2019 19:26:23 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >I właśnie po to był test, żebyś nie musiał wierzyć, tylko sprawdził czasy.

    Chciałbym jeszcze zobaczyć wyznaczone trasy.

  • 46. Data: 2019-05-04 06:57:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 maja 2019 07:45:28 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
    > zniekształcić rezultaty.....

    Idiota drogowy plonk warning

  • 47. Data: 2019-05-05 00:03:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 May 2019 19:25:11 +0200, w <qaf95n$8j7$2@node2.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > W sensie, że program wyznaczyłby tą samą, kilkukilometrową trasę inaczej?

    No cóż, tego nie wiem, a przetestować niespecjalnie mi się chce.
    A producent nie powie.

  • 48. Data: 2019-05-05 00:05:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 May 2019 22:03:39 +0200, w <e9xudrkfzk0q$.11peayxnrkagl.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale pytanie jest inne - czemu NE, ten najlepszy z programow, o tym
    > korku nie wiedzial. I czemu nie widzial, ze miasto przejezdne :-)

    A wiesz jaką trasę wybrali?
    Jeżeli Rekomendowaną to raczej zgodnie z algorytmem.
    No i nie wiadomo czy przewidywany czas dojazdu pokrył się z rzeczywistym.

  • 49. Data: 2019-05-05 00:06:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 03 May 2019 18:16:35 +0200, w
    <c...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Chciałbym jeszcze zobaczyć wyznaczone trasy.

    A ja test :)

  • 50. Data: 2019-05-06 13:28:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 15:37, j...@i...pl pisze:

    > Bardzo mnie ciekawi jakie trasy wyznaczyły poszczególne nawigacje.

    Jakbyś miał WhatsUp to bym Ci wysłał :)
    Tu się boję...

    Pozdrawiam - Mirek
    --