  • 51. Data: 2019-05-06 13:30:52
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-05-02 o 15:37, j...@i...pl pisze:

    >Jakbyś miał WhatsUp to bym Ci wysłał :)
    >Tu się boję...

    Mozesz podac nr czasopisma, kazdy moze kupic :-)

    J.

  • 52. Data: 2019-05-06 13:46:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 15:42, j...@i...pl pisze:

    > Dlatego ciekawi mnie trasa wyznaczona przez TT. To jedno. A drugie:
    > kiedy te testy robili: w jaki dzień tygodnia i o której godzinie. Bo
    > jak w piątek po południu to bardzo korkogenny jezst zjazd z S8/S2 na
    > S7/S8 w stronę Krakowa/Katowic na węźle Opacz. I tutaj te 10 minut
    > różnicy mogło się faktycznie zrobić.

    Najmocniej przepraszam - trochę źle opisałem trasę. Rzeczywiście
    startowali z CH Marki, ale nie do Janek tylko na Kabaty - na parking
    przy Tesco.

    Tak mniej więcej wyglądała trasa TT:
    https://goo.gl/maps/V3meVJj5XgASPEst6

    A tak NE:
    https://goo.gl/maps/PiokEQhwLDgQR41z5

    Wyliczone czasy są lepsze dla trasy NE - prawdopodobnie więc wpakował
    się tam w jakieś zatory. Innego wytłumaczenia nie widzę.
    Zrzuty ekranów z trasami robione były w okolicach godziny 13+-0,5h.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 53. Data: 2019-05-06 17:16:22
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 6 May 2019 13:46:27 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Wyliczone czasy są lepsze dla trasy NE - prawdopodobnie więc wpakował
    >się tam w jakieś zatory. Innego wytłumaczenia nie widzę.

    Dziwne toto. TT wyznaczył trasę przez przejazd kolejowy na
    Chełmżyńskiej. Tam czasem stoi się po 10-15 minut. Przejazd otwierają
    na 30 sekund, przejadą dwa auta i przejazd się zamyka. Musieli miec
    farta.
    A co do trasy wyznaczonej przez NE - pewnie utknęli na końcu S2. Tam
    wszystkie nawigacje (NE, Waze, TT) niedoszacowują korka który powstaje
    na zawrotce przy Puławskiej. Obecnie korki są mniejsze, bo w końcu
    zakończyli (jeszcze nie całkowicie) przebudowę Marynarskiej. Po ponad
    rocznym opóźnieniu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 54. Data: 2019-05-06 17:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >Chełmżyńskiej. Tam czasem stoi się po 10-15 minut. Przejazd otwierają
    >na 30 sekund, przejadą dwa auta i przejazd się zamyka. Musieli miec

    I czesto tak ?
    No coz, nikt nie jedzie ... brak informacji o korku :-)

> [...]
    >na zawrotce przy Puławskiej. Obecnie korki są mniejsze, bo w końcu
    >zakończyli (jeszcze nie całkowicie) przebudowę Marynarskiej. Po ponad

    Ale google jakos doszacowuje.

    A tak w ogole, to kolejny problem dla programistow.
    Bo na na jednej drodze, polowa samochodow na jednym pasie czeka, a
    polowa jedzie drugim 100/h.
    To ma pokazac korek, czy nie ?

    J.

  • 55. Data: 2019-05-06 18:09:00
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 6 May 2019 17:22:00 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I czesto tak ?

    Często. Korek na Chełmżyńskiej potrafi mieć i 500 metrów. Czasem są
    dłuższe. Najdłuższy w jakim stałem kończył się przy skrzyżowaniu z
    Gwarków. GM podaje 650 metrów do "ronda", na które musisz się wbić
    zanim dojedziesz do przejazdu. Na Strażackiej jest podobnie.

  • 56. Data: 2019-05-06 18:09:40
    Od: j...@i...pl

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A tak w ogole, to kolejny problem dla programistow.
    >Bo na na jednej drodze, polowa samochodow na jednym pasie czeka, a
    >polowa jedzie drugim 100/h.
    >To ma pokazac korek, czy nie ?

    Pewnie to uśrednia. Stad własnie niedoszacowanie czasu.

  • 57. Data: 2019-05-07 09:59:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-05-06 o 17:16, j...@i...pl pisze:
> [...]
    > Chełmżyńskiej. Tam czasem stoi się po 10-15 minut. Przejazd otwierają
    > na 30 sekund, przejadą dwa auta i przejazd się zamyka. Musieli miec

    To tylko wizualizacja w Google Maps - dokładnie nie potrafię tej trasy z
    malutkiego obrazka pokazać :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 58. Data: 2019-05-07 11:07:08

    Mon, 6 May 2019 13:46:27 +0200, w <qap6ql$knt$1@node2.news.atman.pl>, Mirek
    Ptak <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Tak mniej więcej wyglądała trasa TT:
    > https://goo.gl/maps/V3meVJj5XgASPEst6
    >
    > A tak NE:
    > https://goo.gl/maps/PiokEQhwLDgQR41z5

    Takie mało ambitne te trasy -- dwa zakręty i jesteś na miejscu :)