  • 31. Data: 2007-02-22 19:34:58
    Temat: Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <erkppd$p95$1@polsl.pl>, m...@l...usun-to.pl says...

    > jeste=3F ISP, czyli Operatorem w znaczniu dostawc=3F Internetu w danym regionie.
    > W tym przypadku dostęp operatorski = hurtowy, gruba rura do odsprzedaży
    > dalej.

    To byla hipotetyczna sytuacja, ale jestem przekonany ze napewno
    istniejaca w Polsce.
    Wg mnie nie wszyscy kupujacy "duzy" internet w Polsce to operatorzy.
    I dlatego chcac regolowac rynek detalu w tp nalezalo by jednoczesnie
    zabrac sie za hurt w tp. Zauwaz, ile by to spraw unormowalo.

    art

  • 32. Data: 2007-02-22 22:33:57
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    > To byla hipotetyczna sytuacja, ale jestem przekonany ze napewno
    > istniejaca w Polsce.
    > Wg mnie nie wszyscy kupujacy "duzy" internet w Polsce to operatorzy.

    Oczywiście masz rację. My na przykład, jako m.in. dostawca treści
    (polwysep.pl i inne) musimy utrzymywać obecnie łącze 8Mbps, ponadto
    nie w każdej lokalizacji jest tak fajnie, jak ktoś tu pisał, że
    da się zestawić radiolinię do dużego miasta (górki, doliny, itd.).
    Kolokacja serwerów kilkaset km od siedziby firmy też nie zawsze
    jest dobrym rozwiązaniem (pomijając nawet, że webkamer znad
    morza się nie przeniesie się do Frankfurtu - tak, wiem, że można
    przenieść sam realserver, realproducera zostawiając na miejscu).

    > I dlatego chcac regolowac rynek detalu w tp nalezalo by jednoczesnie
    > zabrac sie za hurt w tp. Zauwaz, ile by to spraw unormowalo.

    Mam jeszcze tą nadzieję, że lepiej późno niż wcale, ale pewności,
    czy się doczekam - żadnej.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 33. Data: 2007-03-09 02:01:14
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Wojciech Apel wrote:

    > A ja się zastanawiam, czy zlecenie lobbingu jakie zamówiła fTP obejmuje
    > oprócz rozmów z politykami w Brukseli

    ... no właśnie, też się zastanawiałem.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.