  • Data: 2007-02-21 22:55:34
    Temat: Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eri181$q4c$1@atena.e-wro.net...

    > 250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

    650 zł za 1Mb to dla mnie dużo. Tyle płacę i nie mogę obniżyć. W moim
    mieście nie ma nawet prawdziwego ATM, ale sklejona plastrem prowizorka
    oparta na zbondowanych FR. Konkurencji brak, bo Dialog to nie konkurencja.

    > bzdury gadasz. Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak
    > jest
    > obecnie. Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
    > mało.

    Twoja cena 250 to chyba obejmuje maks 15% obszaru Polski.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/