  • Data: 2007-02-22 19:09:31
    Temat: Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jednak operatorski.

    >Nie, gdyz nie porowadzona jest dzialalnosc typu ISP, wiec jednak
    >hurtowy.

    jesteś ISP, czyli Operatorem w znaczniu dostawcą Internetu w danym regionie.
    W tym przypadku dostęp operatorski = hurtowy, gruba rura do odsprzedaży
    dalej.

    > Nie widze problemu - dogadujesz się z firm=3F (nie tp) na to, że bierzesz
    > 50Mbit ci=3Fgle
    > ale może Ci się zdażyć pad 2giego styku i wtedy będziesz potrzebował
    > 100Mbit.
    > Taki =3Fredni czas awarii i korzystania ze 100Mbit da się wyliczyć jako=3F
    > statystycznie i przeliczyć na pieni=3Fdze.
    > A wszelki nadmiar poza tę =3Fredni=3F też się da na pieni=3Fdze zamienić.

    >Jesli sie da, to swietnie, a jesli nie, to co: "klapa"?

    jeśli nie to nie będziesz miał idealnej usługi, jak padnie jedno łącze to
    2gie się wypcha po sufit
    i klienci nie dostaną ideału.
    Ale ideały kosztują, niemało..

    > nie wiem czy mi się podoba czy nie, poprostu uważam to za normalne.
    > Choćby ze względu na technolgię i koszty podł=3Fczenia.

    Oczywiscie, mozesz miec takie zdanie, ale czy jest prawidlowe?

    no, to tutaj już się zaprezentowałeś... wybacz, eof

    Marcin