-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin3!gobli
n1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <54a937b4$0$34108$b1db1813$443c6447@news.astraweb.com>
<54aa897d$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<54ac569e$0$1128$b1db1813$788ffb35@news.astraweb.com>
<m8ikjh$n0u$1@sunflower.man.poznan.pl>
<54ad15cb$0$50648$b1db1813$8a713e5c@news.astraweb.com>
<54d9f6d7$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<54dc99c9$0$44343$b1db1813$788ffb35@news.astraweb.com>
<54e33de3$0$12961$65785112@news.neostrada.pl>
<54e74975$0$57578$b1db1813$b96de544@news.astraweb.com>
Subject: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
Date: Fri, 20 Feb 2015 18:12:31 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 46
Message-ID: <54e76b01$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.216.248
X-Trace: 1424452354 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 83.24.216.248:4694
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238257
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
news:54e74975$0$57578$b1db1813$b96de544@news.astrawe
b.com...
> "neelix"
>> Niestety cisza, bo oni "dbają" o klienta.
> Wiem doskonale jak orange "dba", więc kilka lat temu zrezygnowałem z ich
> neo, bo ze wszystkim był problem, bo nikt tam (z osiągalnych na słuchawce
> dla zwykłego śmiertelnika) nie umiał spraw załatwić jak należy, wszystko
> im trzeba było podać na tacy, powiedzieć co mają zrobić aby dana rzecz
> zadziałała... Tam się nic nie dało bez znajomości. Ze wszystkim były
> schody. Net jak przepinałem z macierzystej centrali do pobliskiej szafy
> ONU jaką mi wynalazł ówczesny znajomy z tp (bo na infolinii nikt na to nie
> wpadł i dla nich nie było absolutnie żadnych możliwości aby mieć net
> szybszy niż 2Mbps) to dwa tygodnie im zajęło aby wszystkie druciki
> odpowiednio zakrosować na właściwej karcie w szafie. Po przeniesieniu był
> tylko sam telefon, twierdzili że ADSL też już działa... Dopiero po dwóch
> tygodniach się okazało, że usługa była wykreowana na innym porcie, a kros
> był na innym. Ale dla nich wszystko było ok.
> I wtedy tylko dzięki znajomości spoza tępej infolinii (bo udało do szafy
> podesłać się ekipę z jajami) miałem w końcu uruchomione stabilne neo 10Mb.
> Ale wg infolinii takowa usługa nie mogła być zrealizowana... A że potem
> chciałem sobie zwiększyć do 20Mb stwierdzili, że się nie (linia 400mb,
> tłumienie 12dB) więc ich olałem, bo miałem dość proszenia na kolanach o
> coś szybszego w centrum miasta. Na szczęście na blokowisku jest UPC i
> łaski nie robią.
> Firma która w Krakowie nie jest w stanie na 25tys. osiedlu-blokowisku
> zaoferować tego co mają na stronie w ofercie to niech spada na drzewo.
> Mieszkając w mieście człowiek próbując nabyć usługę neta od orange, się
> czuje jakby mieszkał sam jeden w środku wielkiego lasu a do najbliższej
> infrastruktury, z której będzie mógł sobie wziąć net ma 20km...
> Skoro na osiedlu w mieście im się nie opłaca inwestować to im nigdzie się
> nie opłaci...
> Żal nie firma.
Patrząc na opłacalność (w ich rozumieniu krociowe zyski) to jedynie opłaca
się kraść. Im częściej tłumaczą, że zdanie jest wyrwane z kontekstu to coraz
bardziej jestem przekonany że państwo polskie istnieje tylko teoretycznie.
XXI wiek, jesteśmy w UE i podłączenie/przeniesienie linni powinno być
załatwione już następnego dnia. Niestety wszędzie niemoc. Wszędzie poza
komornikiem, bo on jak chce zarobić to bierze ciągnik niewinnego sąsiada
dłużnika i nic go nie obchodzi.
--
Pozdrawiam
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.15 13:35 Smok Eustachy
- 21.02.15 18:17 neelix
- 22.02.15 00:08 Smok Eustachy
- 22.02.15 14:23 neelix
- 22.02.15 20:35 Jacek Skórzewski
- 22.02.15 22:13 neelix
- 23.02.15 00:38 Smok Eustachy
- 23.02.15 15:40 neelix
- 24.02.15 22:09 Jacek Skórzewski
- 25.02.15 00:36 Smok Eustachy
- 25.02.15 08:41 J.F.
- 28.02.15 13:19 neelix
- 01.03.15 12:33 ACMM-033
- 01.03.15 12:50 ACMM-033
- 01.03.15 12:52 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=