eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-02-01 00:04:40
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 23:32:35 +0100, ACMM-033 napisał(a):

    > No właśnie, socjalistyczny, a nie chuj-wie-jaki.

    Na pewno maja biurokracje i brak zrozumienia dla szybkosci :-)

    > W kupie siła, że tak powiem, jak za rzecz zabierze się setka ludzi, to jedni
    > przekopią, drudzy pomalują, trzeci meble przemieszczą, itd... Kiedyś musieli
    > całkiem sporo kopać, bo chyba przez całą posesję jakiejś babki, ale ich
    > wpuściła i nie czyniła trudności, w końcu podłączyli co trzeba.

    Ale ja nie o budowie, tylko o calej reszcie.
    Pozwolenie ... prosze czekac 2 tygodnie na decyzje, ale moze za
    tydzien bedzie gotowa. Tylko najpierw zalaczniki prosze skompletowac.

    Przylacze ... prosze zlozyc wniosek i czekac na telefon.
    W USA ponoc kiedys telefon 2-3 dni podlaczali, ale to wtedy jak prawie
    wszystko bylo gotowe i trzeba bylo ostatnie pare metrow przewodu
    polozyc od najblizszego slupa. U nich dykta, to szybko idzie, u nas do
    betonu tak szybko sie nie mocuje, chyba ze na klej ... a on slabo
    trzyma na farbie :-)

    Ale kanalizacja ? Row trzeba wykopac, rure jakos podlaczyc, byc moze
    istniejaca przebudowac, wczesniej zlecenie ekipie wydac, przyjac od
    klienta, projekt moze jakis...
    No chyba ze uzywamy stara rure.

    > Wiem też, że
    > robili chyba coś murowanego (nie całość, ale znaczna część), jakimś szybko
    > wiążącym betonem, czy czym tam, w każdym razie, jak obok mojego osiedla
    > budowali pewien budynek, który kojarzy mi się z przeproszeniem, szminą, to
    > jedno piętro stawiali 3 dni. A dom nie taki mały. Czyli da się.

    Nawet bez takich cudow to pietro mozna w ~2 tygodnie stawiac.
    I dopiero przy drapaczach chmur co maja tych pieter 50 czy wiecej jest
    problem ale one i tak byly ze stali.

    J.