  • 71. Data: 2011-01-28 00:20:29
    Temat: Re: Dziadki znowu atakujš
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 23:59:01 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Za to jeżdżą nią pod prąd. To ja już chyba wolę Berlingo tańczące na
    >lodzie. ;)

    No, tam na A4 to chyba faktycznie ja tez wole (brak pasa awaryjnego),
    ale jak sie tak jezdzi to Berlingo bedzie tanczyc i na innych drogach,
    na ktorych moze nie byc barierki przez srodek :-)

    J.

  • 72. Data: 2011-01-28 00:22:03
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 21:01, Cavallino pisze:
    > Ale o co Ci teraz chodzi?
    > Bo zapytałeś o coś co nijak nie pasuje do reszty wątku.
    Może czytamy różna wątki :->
    Nie wiem zupełnie po co to ciągniesz. Koleś przywalił dziadkowi w d*, bo
    dziadek go zaskoczył nagłym hamowaniem przy skręcie w prawo. Co tu jest
    do roztrząsania? Nie zachował ostrożności to przywalił. W trakcie skrętu
    trzeba kontrolować X rzeczy - nie kontrolował i przywalił. Kropka.
    Trochę nie na miejscu jest w tym momencie zwalanie winy na dziadka z
    "tunelowym widzeniem".

    Maciek

  • 73. Data: 2011-01-28 03:49:55
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 22:27:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=CV2rdGX4JYc
    > http://actionamerica.org/houston/whambamtram.html
    Ostatni to skrecil w lewo z pasa do jazdy prosto.

    http://www.youtube.com/watch?v=CVDSvLLl2lc

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 74. Data: 2011-01-28 08:22:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > "BMW potrąciło 86-latka na pasach
    > Do wypadku doszło w czwartek rano w Luboniu na ul. Armii Poznań.
    > Kierujący BMW 68-latek był trzeźwy. 66-latek zmarł w szpitalu. Sprawę bada
    > policja i prokuratura."

    I słusznie Sprawdzą jaki proces sprawił odmłodzenie 86 latka

  • 75. Data: 2011-01-28 08:30:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No paczcie państwo :) A ja kiedyś uderzyłem w tył pewnego samochodu i nie
    > dość, że nie dostałem mandatu (w przeciwieństwie do drugiego uczestnika
    > kolizji), to jeszcze naprawiłem samochód z jego OC. Po prostu zajechał mi
    > drogę zmieniając pas.

    Nie wyczaiłeś że mówisz o innej sprawie?
    Jakby jakiś czarodziej wyczarował przed Twoją maską
    stojący samochód i przywaliłbyś go w d., to też czarodziej zapłaciłby mandat
    i znów mógłbyś naprawić sobie pas przedni.
    :).

    Artur(m)

  • 76. Data: 2011-01-28 09:01:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Może czytamy różna wątki :->

    Może.
    Bo próbę dyskusji o pierwszym w kolejce widziałem po raz pierwszy w Twoim
    poście.
    A Ty mówisz, że o tym jest wątek?

    > Nie wiem zupełnie po co to ciągniesz. Koleś przywalił dziadkowi w d*, bo
    > dziadek go zaskoczył nagłym hamowaniem przy skręcie w prawo. Co tu jest
    > do roztrząsania? Nie zachował ostrożności to przywalił.

    To akurat jest bezsporne.

    Pytanie raczej czy nagłe stawanie na środku skrzyżowania jest normalne, czy
    ktoś kto nie potrafi inaczej powinien mieć prawo jazdy.
    IMO nie powinien.

  • 77. Data: 2011-01-28 09:12:32
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message

    > Normalka - nie przechodzą badań, prawo jazdy do zabrania. A jak mimo
    > wszystko przechodzą?

    Jakich badan?

    --
    Axel

  • 78. Data: 2011-01-28 09:42:10
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Ano właśnie - niby wystarczy przeczytać i zrozumieć.

    Nic nie musze udowadniac, bo to jest oczywiste. Tylko niektorzy nie
    przyjmuja tego do wiadomosci.
    Zglos inicjatywe, zeby PJ dawali dzieciom przedszkolnym, bo one
    najbezpieczniej prowadza (oczywiscie wedlug statystk wypadkow w odniesieniu
    do populacji.

    Albo przeczytaj, zrozum i wytlumacz nam, maluczkim, o co chodzi z tymi
    dziecmi.

    > Wiesz, ja
    > doskonale wiem co próbujesz udowodnić...

    Ty zawsze doskonale wiesz, tyle tylko, ze to, co sobie sam wymyslisz. I
    coraz mniej ma to wspolnego z faktami.

    > O właśnie - takie tanie pieprzenie by coś tam udowodnić na chwilę.

    Coz za samokrytyka, no nie spodziewalem sie...

    > Ano właśnie - to pewnie podobnie jak z tymi wnioskami w zakresie
    > statystyk.

    Wystarczajaco duzo szczegolow. Skoro zdanie "u nas mezczyzni maja nizsze
    stawki, niz kobiety" jest niewystarczajace - to zadzwon i sie dowiedz. I jak
    sie dowiesz czegos ciekawszego to napisz.

    --
    Axel

  • 79. Data: 2011-01-28 15:45:35
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Pytanie raczej czy nagłe stawanie na środku skrzyżowania jest normalne,
    > czy ktoś kto nie potrafi inaczej powinien mieć prawo jazdy.
    > IMO nie powinien.

    Jadący za nim bez względu na to nie powinien w niego wrąbać
    Ongiś zepsuło mi się auto po ruszeniu ze świateł. Ja mu gaz, a on za chwilę
    sfajczył całą elektrykę , zdechł i dęba stanął
    Paskudne miejsce, nieoświetlone, za skrzyżowaniem, ruchliwe.
    Jakby jakiś blisko za mną jechał , mogłoby być bum.

  • 80. Data: 2011-01-28 20:34:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-28 09:42, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg"<f...@p...com> wrote in message

    > Nic nie musze udowadniac, bo to jest oczywiste.

    Ależ oczywiście. Nic nie musisz udowadniać, a statystyka jest Twoim
    wrogiem albo przyjacielem - w zależności od tego, co będziesz próbował
    twierdzić. Nie jest ważne meritum zagadnienia, tylko Twoja teza o
    bezpiecznych dzieciach.

    > Tylko niektorzy nie przyjmuja tego do wiadomosci.

    Oczywiście.

    > Zglos inicjatywe, zeby PJ dawali dzieciom przedszkolnym, bo one
    > najbezpieczniej prowadza (oczywiscie wedlug statystk wypadkow w odniesieniu
    > do populacji.

    Kiepska ironia - mowa była o młodych i dziadkach, a nie o dzieciach w
    wieku przedszkolnym.

    > Albo przeczytaj, zrozum i wytlumacz nam, maluczkim, o co chodzi z tymi
    > dziecmi.

    Poszukaj w archiwum - była dyskusja na ten temat.

    > Ty zawsze doskonale wiesz, tyle tylko, ze to, co sobie sam wymyslisz. I
    > coraz mniej ma to wspolnego z faktami.

    Nic podobnego - nigdzie nie wplątywałem do argumentów bezpiecznych
    kierowców w wieku przedszkolnym.

    > Coz za samokrytyka, no nie spodziewalem sie...

    Spokojna Twoja rozczochrana. Napieraj z tymi przedszkolami za
    kierownicą...

    > Wystarczajaco duzo szczegolow. Skoro zdanie "u nas mezczyzni maja nizsze
    > stawki, niz kobiety" jest niewystarczajace - to zadzwon i sie dowiedz. I jak
    > sie dowiesz czegos ciekawszego to napisz.

    Potwierdzasz to co napisałem wcześniej. Usłyszałeś coś od agenta
    i bez żadnej weryfikacji przedstawiłeś to jako prawdę objawioną ;)