    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziadki znowu atakują
    Date: Fri, 28 Jan 2011 20:34:52 +0100

    W dniu 2011-01-28 09:42, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg"<f...@p...com> wrote in message

    > Nic nie musze udowadniac, bo to jest oczywiste.

    Ależ oczywiście. Nic nie musisz udowadniać, a statystyka jest Twoim
    wrogiem albo przyjacielem - w zależności od tego, co będziesz próbował
    twierdzić. Nie jest ważne meritum zagadnienia, tylko Twoja teza o
    bezpiecznych dzieciach.

    > Tylko niektorzy nie przyjmuja tego do wiadomosci.

    Oczywiście.

    > Zglos inicjatywe, zeby PJ dawali dzieciom przedszkolnym, bo one
    > najbezpieczniej prowadza (oczywiscie wedlug statystk wypadkow w odniesieniu
    > do populacji.

    Kiepska ironia - mowa była o młodych i dziadkach, a nie o dzieciach w
    wieku przedszkolnym.

    > Albo przeczytaj, zrozum i wytlumacz nam, maluczkim, o co chodzi z tymi
    > dziecmi.

    Poszukaj w archiwum - była dyskusja na ten temat.

    > Ty zawsze doskonale wiesz, tyle tylko, ze to, co sobie sam wymyslisz. I
    > coraz mniej ma to wspolnego z faktami.

    Nic podobnego - nigdzie nie wplątywałem do argumentów bezpiecznych
    kierowców w wieku przedszkolnym.

    > Coz za samokrytyka, no nie spodziewalem sie...

    Spokojna Twoja rozczochrana. Napieraj z tymi przedszkolami za
    kierownicą...

    > Wystarczajaco duzo szczegolow. Skoro zdanie "u nas mezczyzni maja nizsze
    > stawki, niz kobiety" jest niewystarczajace - to zadzwon i sie dowiedz. I jak
    > sie dowiesz czegos ciekawszego to napisz.

    Potwierdzasz to co napisałem wcześniej. Usłyszałeś coś od agenta
    i bez żadnej weryfikacji przedstawiłeś to jako prawdę objawioną ;)