  • 61. Data: 2011-01-27 22:05:01
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-27, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    > [...]
    >
    > Też kiedyś w podobnej sytuacji jechałem w tył poprzedzającego samochodu
    > - pani przede mną ruszyła, ja za nią, pani nagle stanęła, a ja dopiero w
    > jej bagażniku ;)
    >
    > No, ale do głowy by mi nie przyszło JEJ obwiniać o spowodowanie kolizji!!!

    Mi tak koleś wjechał dwa tygodnie temu (myślał, że pojadę; ja oceniłem,
    że jednak bez wymuszania nie dam rady wjechać na główną). Jego pierwsze
    słowa po wyjściu z samochodu: "bardzo pana przepraszam". Nie miał
    żadnych wątpliwości czyja była wina.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 62. Data: 2011-01-27 22:23:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Spadajcie, Maśląg. Nie lubię obsesjonatów, szczególnie nieinteligentnych.

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2011-01-27 22:59:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 22:23, Jotte pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    >
    > Spadajcie, Maśląg. Nie lubię obsesjonatów, szczególnie nieinteligentnych.

    ROTFL

  • 64. Data: 2011-01-27 23:05:45
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > ROTFL
    No widzisz - jednak z ciebie czubek, sam się przyznajesz. Miotać się po
    podłodze rżąc jak idiota... normalni tak nie robią.
    Pisz dalej, 100 postów miesięcznie może nie wystarczyć do tytułu kretyna
    grupy.

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2011-01-27 23:09:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 20:31:23 +0100, Maciek napisał(a):

    > To co proponujesz? Eutanazję?
    Nie, jedynie pozbawianie prawa do prowadzenia pojazdów mechanicznych.

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2011-01-27 23:11:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 21:07:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Statystycznie to nie dziadek w astrze jest zagrożeniem, tylko jego
    > równie młody kolega. Może być oczywiście w astrze...

    W przeliczeniu na kilometr?

    --
    ___________ (R)

  • 67. Data: 2011-01-27 23:23:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 23:09:16 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >Nie, jedynie pozbawianie prawa do prowadzenia pojazdów mechanicznych.

    Nie ma potrzeby, dziadki nie wykrecaja piruetow na A4 :-P

    J.

  • 68. Data: 2011-01-27 23:59:01
    Temat: Re: Dziadki znowu atakujš
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-27 23:23, J.F. pisze:

    > Nie ma potrzeby, dziadki nie wykrecaja piruetow na A4 :-P

    Za to jeżdżą nią pod prąd. To ja już chyba wolę Berlingo tańczące na
    lodzie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 69. Data: 2011-01-28 00:07:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > W przeliczeniu na kilometr?

    W przeliczeniu na moje kilometry.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 70. Data: 2011-01-28 00:17:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Nie, jedynie pozbawianie prawa do prowadzenia pojazdów mechanicznych.
    Normalka - nie przechodzą badań, prawo jazdy do zabrania. A jak mimo
    wszystko przechodzą?

    Maciek