  • Data: 2019-12-01 20:47:46
    Temat: Re: Dywagacje na temat rdzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Dec 2019 20:10:38 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]

    https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Chapter
    _11_reorganization

    Na ile rozumiem:
    -klopoty GM zaczely sie w 2005, o ile nie wczesniej. Ale to wielka
    firma, wiec "zapasy gotowki" starczyly na kilka lat.

    -tym razem wladza nie pomogla,

    -w 2009 GM mial 82mld$ majatku i 172mld dlugow,

    -wladza zalozyla spolke New GM,

    -New GM odkupil od starego GM majatek produkcyjny i kontynuje
    produkcje,

    -stary GM zmienil nazwe na Motor Liquidation Company,

    -nowy GM zmienil nazwe na GM.

    Za duzy by upasc? Robotnicy i inni moga tak uwazac, akcjonariusze
    jednak zostali z niczym ... ale w sumie, to poprzednie zarzady
    roztwonily ich majatek.
    Dostawcy i finansujacy ... odzyskali polowe pieniedzy ?

    J.