-
Data: 2019-12-02 00:04:11
Temat: Re: Dywagacje na temat rdzy
Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sun, 01 Dec 2019 13:00:27 +0100, yabba wrote:
> W dniu 01-12-2019 o 00:31, Shrek pisze:
>> W dniu 30.11.2019 o 20:19, yabba pisze:
>>
>>>> No właśnie - jest droga, ale to nie maybach.
>>>
>>> Może ma duże aspiracje. Może nie na poziom Maybacha, ale raczej jak
>>> Audi, BMW??
>>>
>>>
>>>>>> W zasadzie to ile może kosztować solidny ocynk? W porówaniu do
>>>>>> niesolidnego i ewentualnie żadnego?
>>
>> Audi i BMW to u nas bardzo specyficzne marki;)
>>
>>
>>>>> Czy problem rdzy dotyczy pierwszych właścicieli? Jeśli nie, to
>>>>> klienci Mazdy powinni być zadowoleni z nietuzinkowego samochodu, na
>>>>> którego zakup nie stać wszystkich (jak piszesz, że jest droższa od
>>>>> konkurencji).
>>>>
>>>> To raczej domena klasy premium i luksusowej.
>>>
>>> Tak jak napisałem wyżej, Mazda może mieć aspiracje do klasy blizszej
>>> premium.
>>
>> Aspiracje może i mieć.
>>
>>>> I takie wpisy się już pojawiają.
>>>
>>> Takie opinie o nowym samochodzie rzeczywiście nadszarpują wizerunek.
>>> Ktoś w Mazdzie za bardzo zoptymalizował koszty.
>>
>> No właśnie - ile może kosztować, żeby nie rdzewiał. 1000? 500? 2000?
>> 5000? 10000?
>
> Załóżmy 500 zł, razy przyjmijmy 200 000 egzemplarzy, to jest 100 mln
> oszczędności dla producenta. Z tego 1% premii dla racjonalizatora, który
> wymyślił, że ta oszczędność nie odbije się na jakości produktu w taki
> sposób, żeby zmniejszyć zyski ze sprzedaży. W excelu wszystko się
> zgadza, zarząd firmy zadowolony z oszczędności, pomysłodawca zadowolony
> z premii. Gdy sprzedaż zaczyna spadać z powodu szybko pojawiającej się
> rdzy, to więcej idzie na reklamę, więc dział marketingu jest zadowolony,
> producenci reklam są zadowoleni, drukarnie prospektów są zadowolone,
> czasopisma motoryzacyjne są zadowolone z artykułów sponsorowanych.
> Wszyscy są szczęśliwi, więc w czym problem. :))
> Musisz zrozumieć, że duże organizacje/firmy/korporacje nie kierują się
> zdrowym rozsądkiem, perspektywicznym planowaniem, realnym przewidywaniem
> następstw decyzji i analizą przyczyn i skutków swoich działań, ale tylko
> "słupkami w excelu". Są w stanie poświęcić długofalowy większy zysk w
> imię krótkoterminowych oszczędności.
>
>
> yabba
a propo, spotkalem tu pare osob twierdzacych ze wiele mozna otrzymac "za
friko"
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.19 10:06 ąćęłńóśźż
- 02.12.19 17:43 Cavallino
- 03.12.19 11:26 Mirek Ptak
- 03.12.19 14:17 Zenek Kapelinder
- 03.12.19 15:00 Ghost
- 03.12.19 15:19 Mirek Ptak
- 03.12.19 15:28 collie
- 03.12.19 17:02 Zenek Kapelinder
- 04.12.19 02:09 Eneuel Leszek Ciszewski
- 04.12.19 07:06 Mirek Ptak
- 04.12.19 19:08 Shrek
- 04.12.19 23:54 t-1
- 05.12.19 00:14 andal
- 05.12.19 00:16 andal
- 05.12.19 02:20 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=