  • Data: 2019-11-25 15:58:09
    Temat: Re: Dywagacje na temat rdzy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 25 November 2019 02:02:33 UTC-6, Bolko wrote:
    > Mam mazdę 6 z 2002r i mam ją już dwa lata.
    > Mazdy rdzewieją.
    >
    > Ale jak kupowałem swoją to miałem okazję zobaczyć kilka innych Mazd.
    > I tamte mimo że młodsze były bardziej zardzewiałe.
    > Wybrałem obecną bo była najmniej zardzewiała :).
    >
    > Ale codzinnie przechodzą koło warsztatu elektryka samochodowego.
    > I dzisiaj zobaczyłem mazdę 626.
    > Czyli poprzednika 6.
    > Auto wygląda na swoje lata (odrapane, porysowane).
    > Ale zero rdzy na pierwszy rzut oka.
    >
    > Właściciel walczy z rdzą (ale to przy okazji pozbyłby sie zarysowań)
    > Czy takie auto?

    Yabba jest najblizej prawdy.
    Rozne sa teorie na temat mazd ale nie zaleznie od tego ktora jest prawdziwa, mazdy
    maja kiepskie blachy i ich pokrycia.
    Jak zobaczylem blache na tylnej czesci tylnego siedzenia ktora juz po chyba 3 latach
    byla ruda to stwierdzilem ze mazdy nigdy nie kupie chocby nie wiem jak mi sie
    podobala. Po prostu nie stac mnie na wyrzucanie kasy w bloto i nie popieram
    jednorazowosci w takim wydaniu.

    A ostatnio na wykopie mamy taki kwiatek:
    https://www.wykop.pl/link/5228733/przygoda-z-mazda-6
    -oraz-naprawa-w-aso/strona/4/

    Wniosek prosty: Mazda nie tylko pikuje w dol ale i wlaczyla dopalacz i wszystkie
    rakiety jakie miala pod skrzydlami.

    Nie tylko antykorozyjnie odpieprzaja maniane (klocili sie ze cynkuja a tak naprawde
    jakis szamanizm uskuteczniali) ale i malowanie im wychodzi dramatycznie.

    *PS w tej historii z wykopu dopuszczam sytuacje ze ludzik zle to auto myje bo uzywa
    myjki z bliskiej odleglosci.
    Ale zakladam jego inteligencje ze jednak tak nie robi.