  • 1. Data: 2009-05-30 07:11:32
    Temat: Dysleksja czy ...
    Od: "driv" <j...@s...pl>

    http://www.allegro.pl/item644178081_honda_xr_400_war
    to_polecam.html
    Nie chcem(ę) nikomu robic reklamy, ale to co ci ludzie wyczyniają z językiem
    polskim przechodzi ludzkie pojęcie.
    Kto powie że NTG?

    --
    Pozdr
    Driv

  • 2. Data: 2009-05-30 08:14:18
    Temat: Re: Dysleksja czy ...
    Od: Marek Borowski <m...@l...com>

    driv wrote:
> [...]
    to_polecam.html
    > Nie chcem(ę) nikomu robic reklamy, ale to co ci ludzie wyczyniają z językiem

    Przesadzasz. Kilka bledow ortograficznych ktorych nawet bym nie zauwazyl
    gdyby nie twoj post. Jezyk ewoluje i czas sie przyzwyczajac do nowych
    tredow :-D.

    Pozdr

    Marek

  • 3. Data: 2009-05-30 12:58:43
    Od: "driv" <j...@s...pl>

    > Przesadzasz. Kilka bledow ortograficznych ktorych nawet bym nie zauwazyl
    > gdyby nie twoj post. Jezyk ewoluje i czas sie przyzwyczajac do nowych
    > tredow :-D.]

    Cóż za tolerancja w narodzie. Jak tak dalej pójdzie, to się wszyscy
    dogadamy.
    (:-(
    Re: Dysleksja czy ...czy dzieci nerwozdrady?
    A swoją drogą, czego ( i kto ) to teraz w tych szkołach uczą?
    --
    Pozdr
    Driv

    A u nas leje

  • 4. Data: 2009-05-30 14:08:08
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >>

    > Przesadzasz. Kilka bledow ortograficznych ktorych nawet bym nie zauwazyl
    > gdyby nie twoj post. Jezyk ewoluje i czas sie przyzwyczajac do nowych

    Vitkacy,'
    Mam nadzieję,że żartujesz z tym "przesadzasz" to nie jet kilka drobnych
    błędów! To masakra jakaś jest, ja od takiego gościa motocykla bym nie kupił.
    Literówki ok, ale pisać trza umieć!:)
    Pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek
    P.S. Dzien dobry... z zaświatów.;)

  • 5. Data: 2009-05-30 14:42:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Viking pisze:
    > P.S. Dzien dobry... z zaświatów.;)

    e, wiosna już się kończy. spóźniłeś się.

    --
    - gildor
    9'99

  • 6. Data: 2009-05-30 15:05:29
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > e, wiosna już się kończy. spóźniłeś się.
    >
    > --
    > - gildor
    > 9'99

    A bo wreszcie zmieniłem adres serwera i nagle okazało się,że moge i
    odpisac...
    Nie spóźniłem...:) wszystko widziałem co tu sie wyrabia!:) Masakra jakaś...
    normalnie.

    Tomek
    VFR-anek

  • 7. Data: 2009-05-31 09:27:28
    Od: p...@g...com

    Dysleksja to problemy z czytaniem. To co zaprezentował ten człowiek to
    raczej dysortografia. Nie ma co go tłumaczyć dysfunkcjami, jak się
    jest głupim to i automatyczna korekta błędów w Firefoxie nie pomoże.