  • 1. Data: 2009-05-29 18:46:15
    Temat: O sugestie / opinie proszę
    Od: stachuman <c...@g...com>

    Witam wszystkich po 3 letniej przerwie..

    Szykuję się do kupna nowej maszyny - i liczę na jakąś opinię /
    sugestię..

    Jeździłem na Virażce przez 2 sezony, potem - przerwa (dzieci w drodze
    były) - no i zbieram się, żeby znowu coś zanabyć... styl podobny, ale
    bez takiej ilości 'frędzelków'..

    Liczę na opinie - myślę o nowej zupełnie sztuce -

    Kawa 900 custom - tylko oglądałem - u żadnego dealera nie było demo -
    a chciałbym zobaczyć jak się prowadzi..
    Yamaha 950a - w Gdyni dali bez gadania na 30 minut - dobrze się
    prowadzi, ale jakoś brak przekonania (już 900 bardziej na visus się
    podoba)
    Intruder c800 - jeszcze go na żywo nie złapałem, musze go obejżeć na
    żywo i najlepiej przejechać..
    no i zdałem sobie sprawę, że za podobną kasę to załapię się na HD
    Sportstera (muszę jednak go obejżeć, czy wogóle warto o nim myśleć)

    Jakoś brak mi chęci, żeby bawić się w używane (a może niesłusznie...)
    - ale nie wykluczam... ino sam się nie znam. A to ramę trza
    sprawdzić...

    Liczę na opinie, pomoc..

    Pozdrawiam,
    Staszek

  • 2. Data: 2009-05-30 06:51:39
    Temat: Re: O sugestie / opinie proszę
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "stachuman" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    [ciach]
    no i zdałem sobie sprawę, że za podobną kasę to załapię się na HD
    Sportstera (muszę jednak go obejżeć, czy wogóle warto o nim myśleć)

    ***

    HD 883 Iron.

    Oto moja odpowiedź. Ciężko mi teraz znaleźć ceny nówek, ale pamiętam, że
    wychodzi taniej niż 950a.
    Tyle, że jest jednoosobowy, co bywa i plusem i minusem.

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 3. Data: 2009-05-30 07:12:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:

    > Tyle, że jest jednoosobowy, co bywa i plusem i minusem.

    Nie maproblemu z dokupieniem taniej uzywanej podwojnej kanapy od innych
    modeli Sporta. Pasuja. Miejsce na podnozki tez jest bo to standardowa rama.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-06-01 09:49:05
    Od: stachuman <c...@g...com>

    Dzięki za sugestie!

    U zdanowicza wszystko wyprzedali - ale ma być 10 (w tym 5
    niezamówionych) sztuk w tym tygodniu. Na pewno zajadę..
    Oby tylko na moje 180cm nie okazał się zbyt mały (bo waga 78 powinna
    być chyba ok).

    Staszek

  • 5. Data: 2009-06-01 09:59:23
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    stachuman pisze:
> [...]
    > niezamówionych) sztuk w tym tygodniu. Na pewno zajadę..
    > Oby tylko na moje 180cm nie okazał się zbyt mały (bo waga 78 powinna

    A mozesz zdradzic czemu sie uparles na nowy z salonu ? Bo Sportster, w
    przeciwienstwie do innych modeli, dosyc sporo traci na wartosci. Nie
    lepiej kupic 1-2 letnia uzywke a reszte pieniedzy przeznaczyc na alkohol
    lub gadzety do motocykla ?

  • 6. Data: 2009-06-01 12:32:37
    Od: stachuman <c...@g...com>

    On 1 Cze, 11:59, Kuczu <p...@j...pl> wrote:
    > stachuman pisze:
    > A mozesz zdradzic czemu sie uparles na nowy z salonu ? Bo Sportster, w

    Zapewne oszczędze - ale może się zdarzyć, że tylko 'oszczędze' :(

    Widzę w otomoto ogłoszenia typu: 'sprowadzony, kupiony w polskim
    salonie' czy 'jak nowy, bezwypadkowy' - i jakoś mi się odechciewa - że
    nie wspomnę, że najbliżej to z Wa-wy. A tłuc się z Gdańska, żeby się
    przekonać na miejscu, że 'coś nie tak' to mi się odechciewa.

    Nie twierdzę, że nie można trafić na dobrą, uczciwą ofertę - tylko, że
    ja nie mam wiedzy mechanicznej, żeby ocenić :(

    Oczywiście dalej przeglądam ogłoszenia. Dla mnie bazowe kryterium to-
    - 1-2 lata
    - kupione w polskim salone i serwisowane w ASO

    I tak wybór się zawęża.

    Oczywiście jeszcze są sprowadzane z USA - z samochodem jest prościej -
    bo obejmuje je Carfax - ale motocykle? Nie mam pewności (a wydaje się,
    że nie...)

  • 7. Data: 2009-06-01 12:46:57
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    stachuman pisze:

    > Oczywiście jeszcze są sprowadzane z USA - z samochodem jest prościej -
    > bo obejmuje je Carfax - ale motocykle? Nie mam pewności

    W Carfaxie sa motocykle.

    BTW. Szukam kogos z abonamentem na Carfax :) Chce sobie sprawdzic
    historie mojego i kumpli motocykli.

  • 8. Data: 2009-06-01 13:10:57
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    stachuman pisze:

> [...]
    > - 1-2 lata
    > - kupione w polskim salone i serwisowane w ASO

    Szukaj jeszcze sprzedawane przez precli -
    bo wiesz - tu sie jezdzi w niedziele do kosciola i jak nie pada :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2009-06-01 13:12:43
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Norbi pisze:
    > stachuman pisze:
    >
    > Szukaj jeszcze sprzedawane przez precli -
    > bo wiesz - tu sie jezdzi w niedziele do kosciola i jak nie pada :)
    i pod warunkiem że ABS aktualnie działa

  • 10. Data: 2009-06-02 09:06:16
    Od: stachuman <c...@g...com>

    On 1 Cze, 14:46, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > W Carfaxie sa motocykle.
    >
    > BTW. Szukam kogos z abonamentem na Carfax :) Chce sobie sprawdzic
    > historie mojego i kumpli motocykli.

    Nie wiem, czy dostałeś moją odpowiedź - jeśli nie - to tutaj -
    - podziel się jak wygląda raport carfaxu w przypadku motocykli
    jeśli nie znajdziesz nikogo z abonamentem - daj znać - wykupię
    miesiąc.