  • 1. Data: 2009-05-29 18:19:06
    Temat: polak potrafi (ogłoszenie)
    Od: "RaF20v" <r...@W...pl>

    http://moto.allegro.pl/item643824204_honda_cbr_600_f
    3_taki_tjuning_sze_szok_nos_lpg.html

    pzdr
    raf20v
    BK

  • 2. Data: 2009-05-29 18:33:50
    Temat: Re: polak potrafi (ogłoszenie)
    Od: Arni <a...@N...spam>

    RaF20v pisze:
    > http://moto.allegro.pl/item643824204_honda_cbr_600_f
    3_taki_tjuning_sze_szok_nos_lpg.html

    i ciekawe co by było gdyby teraz kliknąc Kup Teraz ?
    procesik murowany

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-30 04:22:37
    Od: "RaF20v" <r...@W...pl>

    aukcję zdjęli, więc wrzucam treść:

    Witam mam dziś do zaoferowania z pozoru zwykłą Honde CBR 600F l
    ecz po diabelskim tjuningu. Używana amatorsko podczas żniw i do
    przeprowadzek
    (brała udział w jednym włamaniu). Z uwagi na prace polne zmieniłem jednostkę
    napędową z cztero cylindrowej "sześćsetki" na trzy cylindrową jednostkę
    napędową PERKINSA
    pochodzącą z Tarpana D239 o pojemnośći 2500cm3 i o mocy bagatela 43 koni
    mechanicznych!
    dodatkowo wzmacniana podtlenkiem LPG z butli ukrytej w puszce po napoju
    energetyzującym TIGER!
    Silnik po remącie który własnoręcznie z pomocą mamy wykonałem w kuchni
    profesionalnymi
    kuchennymi sposobami tak więc gwarantuje sprawość i żywotność (dodaje drugi
    od motorynki 3 biegowej na części).
    Spalanie w granicach 7l nafty lotniczej lub 10l ropy/oleju opałowego na
    100km.
    Tumnik został wykonany na zamówienie przez Wieśka specjalnie do tego
    motocykla z
    rynny pochodzącej z lewej ściany sklepu u Teresy, a uchwt wykonay z kawałka
    znaku
    "ustąp pierwszeństwa". Dodam iż tachograf ma aktualną legalizacje! Jeśli
    chodzi i lakier t
    o jest pomalowany "baranem" w metaliku i na to rzucony klar. Naklejki
    wykonane
    profesionalnie w Miejskim Domu Kultury przez grupę 5-7latków. Dodaję komplet
    opon zimowych na felgach od poloneza (przerobione tulejki) i kufajke na
    jesienne
    przejeżdzki (w tym tygodnik ilustrowany pod koszulke by nie przewiało).
    Z wad należąło by wimienić rozrząd gdyż pękł i zastępczo zastosowałem
    pończochę
    z laikry koloru brąz. Klima nie nabita i cieknie szyberdach ale to
    kosmetyka. S
    palona przednia żarówka ale dodaję komplet świeczek i gromnice zamiast
    długich.
    Istnieje możliwość zapłaty w formie ratalnej lub oddania czegoś w zastaw
    (żony, dziewczyny, domu, pinu do konta bankowego itp). Interesuje mnie
    zamiana
    na sprawne działo altyleryjskie, elektryczne mazaki, przemysłowego dziadka
    do orzechów,
    migawke na tramwaje i autobusty lub majątek ziemski w okolicach woj.
    łódźkiego.
    Pozdrawiam i zapaszam na jazdę prubnom (za okanamiem prawa jazdy i paszportu
    polsatu).

    MOTOCYKL BEZ DOKUMENTÓW ALE MAM PISEMNĄ ZGODE OD SOŁTYSA
    NA PORUSZANIE SIĘ PO DROGACH GRUNTOWYCH W PASACH I SPODNIACH Z CZAPKĄ NA
    GŁOWIE.

  • 4. Data: 2009-05-30 10:06:26
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-30 06:22, Użytkownik RaF20v napisał:
    > aukcję zdjęli, więc wrzucam treść:

    Przegapiłeś najbardziej istotną ostatnią linijkę.
    Było w niej coś w stylu że moto sprzedane i nie może się
    powstrzymać przed tym żartem.