  • Data: 2011-02-07 16:49:32
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-07 17:26, Łatwa Jolka pisze:
    > Masz rację, już sama długość dyskusji pokazuje, że jest o czym
    > rozmawiać. Film jest ciekawy, dobrze zrobiony, po prostu dobry.

    Film jest nudny, pozbawiony tego, czym jest film - narracji, celu,
    akcji, takie sobie zwyczajne sklejki, po prostu demko hadeerów.

    > * synonim zazdrości, zawiści połączonej z ciągłym narzekaniem, apatią,
    > brakiem jakiejkolwiek inicjatywy,

    Ale czego tu zazdrościć? :)
    Zazdrościć można Katedry czy Sztuki spadania sprzed kilku lat, które
    miały to wszystko, czego tu nie było (i warsztat o rzędy wielkości lepszy).
    Inicjatywę mam, byłem sobie dziś na spacerku, nie zrobiłem żadnego
    zdjęcia, bo po co, co chciałem, widziałem na żywo.

    > * nieumiejętność konstruktywnej dyskusji, warcholstwo, kłótliwość

    Proszę, przejrzyj wątek - dość tu konstruktywnych uwag poruszających
    każdą płaszczyznę ''dzieła''.

    > To pewnie nawet nie ich wina, te cechy wyssali z mlekiem matki, inaczej
    > nie umieją. Za to wiedzą, że jest HDR i jest wstyd tego używać i umieli
    > by lepiej, ale nie będą sie poniżać.

    Nie, hdr (dość prosta technika wymagająca jedynie odrobiny cierpliwości)
    ma swoje stosowanie, ale raczej unikatowe.

    > Lepiej zgnoić tych co coś robią,
    > wtedy stawiają się w swoim mniemaniu wyżej niż skrytykowany.

    Nie, lepiej uświadomić, że mosiężny lichtarz z Trąbek pod Krakowem jest
    marnym współczesnym odlewem udającym eklektyczny oryginał sprzed ponad
    setki lat.

    > Takich którym taka zawiść jest obca

    Tak na marginesie, chciałbym kiedyś poznać to uczucie...

    > W normalnym kraju, w normalnym
    > społeczeństwie

    Nie ma takich :)

    > reakcja była by następująca: Warian 1. Fajny film dobry
    > pomysł i wykonanie - gratulacje autorowi.
    > Wariant 2. Nie podoba mi się - robię lepszy i pokazuję wzbudzając
    > podziw.

    Wariant 3. Nie potrafię malować, ale nie podoba mi się Matejko - a
    takiego rozwiązania nie dopuszczasz? :)
    Pogubiłaś się trochę odrzucając w niektórych wypadkach 95% społeczeństwa
    (choćby: nie lubię hiphopu, ale nie zrobię lepszego)

    > Ale te warianty dotyczą jak pisałem normalnych społeczeństw, a
    > nie o mentalności polskiego chłopa, który modli się żeby sąsiadowi krowa
    > zdechła, a nie żeby własna się ocieliła..

    Młodaś jeszcze, na utopię pojedziesz, wrócisz, spokorniejesz...

    Uwierz, to naprawdę jest takie se. Jak mi dasz kilka tysięcy i pożyczysz
    kran, zrobię podobne. Za taniej mi się nie chce, bo to trochę trwa i
    trzeba trafić na słoneczny dzień.

    Jedyny pożytek z tego tak naprawdę, to promocja miejsca. Może ktoś z tym
    coś zrobi.

    --
    pozdrawia Adam
    /nie umiem malować, rzeźbić, grać, tańczyć ani pisać; chyba zostanę artystą/