  • Data: 2011-02-07 17:09:27
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 7, 10:48 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dziadku, i nie mieliscie kablowki ? To jak ogladaliscie Cartoon
    > Network ?
    > Nie miales telewizora jak byle dzieckiem ? To jak ogladales video ?
    >
    > P.S. jak sie robilo powiekszenia bez pradu ? Powiekszalnik naftowy czy
    > odbitki stykowe ?

    Jako 8 letni dzieciak robilem odbitki stykowe, ktore nauczyl mnie
    wykonywac ojciec.
    Ciemniowe swiatlo czerwone uzyskiwalem przez nalozenie czerwonej
    czapki na zarowke lampki stolowej.
    W wieku 11 lat prawie samodziielnie zbudowalem powiekszalnik.
    Kolumne wykonalem z deski.
    Komore swietlna z duzej puszki po marmoladzie.
    Swiatlo bylo rozpraszane szybami matowymi i opalizowanymi.
    Kodak Synchro 6x9, sluzyl jako przystawka optyczna do tego
    powiekszalnika.
    Dawalo sie robic niezle zdjecia.
    Pierwszy firmowy powiekszalnik kupilem majac 14 lat.
    Milo sie wspomina.

    veri