  • Data: 2011-02-06 20:41:05
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: adal <a...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-06 18:30, marek augustynski pisze:

    > A czemu nie założysz, że wiedza czyjaś może być dostrzegalna i oceniona jako
    > niewielka?
    >
    > A czy autor wyzwał kokoś na pojedynek na realizację w temacie?

    > Chcesz wymusić odzew pozytywny?
    > W Polsce ludzie marudzą, to fakt, ale może czasem warto się zastanowić
    > dlaczego. Czy zwolennicy filmu są w stanie powiedzieć coś sensownego na jego
    > temat, czy tylko ogromna pasja, chylę czoła, dobre rzemiosło...?

    > A ja życzę autorom, żeby się otrząsnęli z tej popeliny i ewentualnie traktując
    > ją jako punkt wyjścia stworzyli coś rzeczywiście sensownego.

> [...]

    Tu zagląda niesamowita ilość fantastycznie kreatywnych twórców.
    Oczywiście nikt o nich nie wspomina. Oczywiście przez zawiść.
    Ci inni realizują marne projekty, zajmują się efekciarstwem.
    Oni by mogli więcej, mogli lepiej ale chwilowo im się nie chce.
    Oczywiście gdyby ktoś ich wyzwał na pojedynek no to by mogli. Ale muszą
    dokupić obiektyw. Albo body. Albo filtry albo potrzebują trochę czasu
    aby nauczyć się fotoszopa.
    Ale jak kupią ten obiektyw za 5000EUR i to body z gripem to jak znajdą
    temat to dopiero będzie. Odzew pozytywny, klękajcie narody.
    Będzie sensownie i rewelacyjnie no chyba, że świat się zmówi i zrobi coś
    lepiej na niskobudżetowym body z obiektywem ze słoika.
    Ale nie od dziś wiadomo, że w filmie to głównie żydzi i masoni.

    Zdrowia im życzę