    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dyskusje o niczym
    Date: Sun, 06 Feb 2011 20:56:29 +0100

    W dniu 2011-02-06 20:18, Sebastian Nibisz pisze:

    > Nie przesadzaj, każdy interesuje się czymś innym i w tym kierunki się
    > szkoli.

    Nadto w znaczeniu ujarzmienia owego rzemiosła.
    Szewc to nie ten, co sprawnie kroi skóry i klei je. But musi mieć coś
    jeszcze.

    > Podobnie łatwo robi sie zdjęcia, nawet małpa to potrafi.

    Tak, dokładnie tak jest. Dlatego zwykłe pstryk nie jest dla mnie sztuką,
    jest co najwyżej estetycznym zdarzeniem.
    Właściwie to ostatnio myślę tak o wszystkich zdjęciach jakie powstały.

    --
    pozdrawia Adam
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/