    From: Rafal Lukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dyski twarde.
    Date: Tue, 06 Dec 2011 00:04:47 +0100

    On 2011-12-05 21:58, =Marcos= wrote:
> [...]
    terowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_2TB_WD20EARS_64MB_
    cache_SATA_II.html

    uterowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_2TB_WD20EARX_64MB
    _cache_SATA_III.html

    > W innych sensownych sklepach ten nowszy jest tańszy.
    > W Ram.net.pl EARX jest o 95zł tańszy na przykład.
    > Zależy od dostawy i od tego jak to szybko aktualizują.

    Ceny dyskow sa pelne spekulacji, jezeli ktos ma na stanie kupione 1.5
    mies temu, to moze dowolnie manipulowac cena, jezeli nnie ma to ustawia
    taka jaka daje dystrybutor/producent + marza.

    Poza tym to sado-maso katowac sie cenami z komputronika:
    http://luktronik.pl/pl_PL/p/Western-Digital-WD20EARX
    -2TB-3.5-64MB-Green-SATA-III/417

    ;)