  • Data: 2011-12-08 20:26:02
    Temat: Re: Dyski twarde.
    Od: Nunez <n...@L...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-06 09:31, Rafal Lukawski pisze:

> [...]

    Nigdy nie udało mi się nic u nich kupić "od ręki", a rzeczywiście
    przeważnie są mniej więcej po drodze (CH Magnolia Wrocław). Zawsze min.
    1 dzień oczekiwania, nie mówiąc o tym, że o stanie zamówienia informują
    z bardzo dużym poślizgiem albo wcale (głupi i naiwny zawaliłem nie tak
    dawno przez to sprawę u klienta, mimo że już wcześniej miałem podobne
    doświadczenia). O cenach nie wspominam, bo jak już ktoś napisał to dla
    sadomasochistów i nie bardzo wiem dlaczego miałbym świadomie wyrzucać
    kasę w błoto wiedząc, że 2km dalej mam np. Proline i Arest z co najmniej
    15% niższymi cenami.
    Dysk: http://www.proline.pl/?p=WD+WD20EARX "od ręki".

    --
    Pozdrowienia.