  • Data: 2009-12-02 13:04:27
    Temat: Re: Dysk sieciowy dla domu
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hf5ndh$sar$2@inews.gazeta.pl...
    > Napisz z jakimi NAS-ami się spotkałeś i jakie były transfery. Zastanawiam
    > się nad Synology DS-409+

    Mam cos takiego:

    Wysylka duzego pliku na serwer - 1.3-1.8 MB/s
    Pobieranie z serwera - 2.7-3MB/s

    Z tego co wiem wszystkie tego typu obudowy maja podobnie.
    Chyba, ze sie myle - gdyby ktos znal obudowe na dyski ATA
    z serwerem FTP dajaca wieksze transwery to prosze sie podzielic...

    W sumie u mnie obudowa sie sprawdza - zastapilem nia serwer
    ftp na komputerze, z ktorym mialem rozne problemy. Obudowa dziala,
    ale oprogramowanie dotyczace ftp jest wyjadkowo bidne - nie widac
    nawet czy ktos jest zalogowany.
    Bede musial za jakis czas poszukac czegos bardziej zaawansowanego.