  • Data: 2011-07-19 14:35:00
    Temat: Re: Dysk do magazynowania dóbr wszelakich
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 15:02:21 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Kwestia sterownika/oprogramowania.
    >
    > Tzn. owszem, z zapisem wiele nie da się zrobić, bo zapisywanie a'la
    > stripping i uzupełnianie w "wolnym czasie" byłoby nieco ryzykowne, ale
    > już odczyt spokojnie może być równie szybki jak stripping.

    Jak by nie patrzeć szybki zapis też mi mocno przydatny jest. :)

    > Miałem na myśli nakarmienie macierzy pustym dyskiem, odczekanie aż się
    > zsynchronizuje i potem jego odłączenie.

    Czyli pad fizyczny. Jak się zaczniesz bawić czymkolwiek i zdemolujesz dane,
    to od razu jest to odwzorowane na drugim dysku w mirrorze, nieprawdaż? :)

    > Generalnie sam wykorzystuję twoją metodę (innymi narzędziami ;) ) ale
    > przy ciągle modyfikowanym dysku kopia zapasowa będzie już nieaktualna w
    > trakcie jej robienia ;)

    Nie jest tak źle - serio. :)

    > Nie da się ukryć ;)

    Ano właśnie.

    Wracając wobec czego do sedna - jaki 2TB dysk 3,5" z 7200 rpm polecacie? :)

    [ Love. The slowest form of suicide. (znalezione w necie) ]