  • Data: 2020-03-02 12:58:16
    Temat: Re: Dysk do NAS
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-27 o 17:44, Irokez pisze:
    > (...)
    > a tak OT, jak Ci padł? Nagle? sypnął błędami? Jaki przebieg?
    > Mam 2 sztuki WD60EFRX-68L0BN1 w NAS z nalatanymi 1050 godzinami i SMART
    > jest OK ale się zastanawiam jak długo. W końcu to WD, najbardziej
    > awaryjne dyski z jakimi miałem kiedykolwiek do czynienia.

    Qrde, co Wy macie za dyski, że chwilę pochodzą i padają?

    U mnie w NAS mam 2 szt. Seagate i 2 szt. WD.

    ===================
    Jeden z WD:

    Drive Identity Information:
    Device Model: WDC WD10EFRX-68FYTN0
    Serial Number: WD-WCC4J1VY....
    User Capacity: 1,000,204,886,016 bytes

    Drive S.M.A.R.T. Health Status:
    === START OF READ SMART DATA SECTION ===
    SMART overall-health self-assessment test result: PASSED

    S.M.A.R.T. Short Test Status:
    Test Description: Short offline
    Remaining: 00%
    LifeTime(Hours): 33045
    LBA of First Error: -

    ===================
    Jeden z Seagate:

    Drive Identity Information:
    Device Model: ST1000NM0033-9ZM173
    Serial Number: Z1W4....
[...]

    LifeTime(Hours): 33217
    LBA of First Error: -

    Dyski mają ponad 33 tysiące godzin i żadnych błędów.

    W jednej z maszyn mam dyski SAS mające ponad 80 tys. godzin i nie mające
    jeszcze błędów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam