  • Data: 2014-08-04 08:35:42
    Temat: Re: Dysk do 4 letniego laptopa
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-01 14:00, Jaskiniowiec pisze:

    > Nie wiem jakie jest Synology. Jednakże "a u mnie działa i przez to jest
    > najzajebistrzejsze" jest twierdzeniem przedszkolaka...

    Synology:
    http://www.storagereview.com/images/synology.jpg
    Qnap:
    http://forum.cdrinfo.pl/f119/qnap-firmware-4-0-a-923
    54/
    http://www.hardwareheaven.com/2013/03/synology-disks
    tation-ds213-review/4/

    > A skąd ta pewność u Ciebie, że najtańszą? :)

    Atom nie jest najbardziej wydajnym prockiem w Qnapie :)

    Masz takie procki w Qnapach:
    Procesor:
    Marvell 1.6 GHz - 2GHz
    Intel Atom 2.13GHz (D2700)
    Intel Pentium Dual Core i3 3.3GHz
    Quad Core Intel Xeon E3-1225 3.1GHz

    Więc jesteś raczej niżej niż wyżej :)

    > Tak, Ty znasz się na wszystkim...
    > I cóż takiego można na tym zrobić, czego nie można zrobić na czymś
    > innym? :)

    Pewnie nic ale to ty twierdzisz że nic się nie da na tym zrobić.

    >>> 1) Wypuszczają serie biznesowe, i nawet nie raczą defaultowo wyłączyć

> [...]
    >
    > Z resztą, we wszystkich biurach tak bardzo jest potrzebny serwer
    > strumieniowania multimediów (notabene ryjący non stop po dyskach w
    > poszukiwaniu i indeksowaniu plików multimedialnych), że wręcz każda
    > firma powinna nakazać wszystkim pracownikom korzystanie z tego pod
    > rygorem zwolnienia. Pracownicy będą oglądać słit focie i filmiki z
    > firmowych bib... Każdy pracownik powinien codziennie zrzucać ze swojego
    > firmowego telefonu pliki multimedialne, by podzielić się tym z resztą
    > pracowników i wykorzystać tą jakże niebywałą funkcjonalność.

    Dla tego masz 50 różnych wersji sprzętu w zależności do czego jest to
    wymagane. Nie można się opierać na jednym modelu i szufladkować całą
    firmę do jednego urządzenia. TS-112 który mam w domu podpięty pod TV nie
    nadaje się do serwerowni ale w domu spisuje się idealnie, tak samo jak
    modele wpięte jako magazyny danych średnio się nadadzą do TV bo jak z
    armaty walić do muchy.

    > Pisałem - jest to rozwiązanie dla mało ambitnych osób, które nie
    > chcą/nie potrafią skonfigurować sobie usług samodzielnie. I wtedy to ma
    > sens. Przecież FreeNAS to jakby nie było też rozwiązanie dla mniej
    > ambitnych, albo tych co nie mają czasu. Dla pozostałych jest "gołe"
    > FreeBSD, gdzie można zrobić to samo.

    I znowu podajesz przykłady taniego sprzętu, Qnap czy Synology to nie
    tylko LOW-END, po co programować od nowa w FreeBSD skoro jest już gotowe
    rozwiązanie a jedyne co potrzeba to skonfigurować to do własnych wymagań.

    > W gotowcach płacisz za support i czyjś czas, żebyś Ty mógł tylko
    > wyklikać, a robiąc coś samodzielnie, sam sobie jesteś supportem ;)

    Rozumiem że pan idealny właśnie pisze na napisanym samodzielnie systemie
    operacyjnym bo po co korzystać z gotowców ...

    > Z resztą, nie wiem o co ten jad. Opisałem swoje wrażenia z użytkowania
    > QNAP i co o tym myślę. A że ktoś nie może się z tym pogodzić... A
    > brandzluj się tym, co masz, jeśli ci tak z tym dobrze...

    Bez komentarza, skoro ty lubisz się brandzlować to rób to dalej i nie
    zawracaj głowy innym.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl