  • Data: 2010-02-09 08:35:55
    Temat: Re: Dysk SSD jako systemowy C:\ - czy to dobry pomysł?
    Od: "Latet" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z doświadczenia mogę powiedzieć, że zabawy w przenoszenie obrazów systemu mają
    > mało sensu - tzn. więcej czasu tracisz na właśnie takie wygibasy z próbowaniem
    > przeniesienia partycji niż po prostu instalację systemu

    W przypadku dysków mechanicznych mam od wielu lat wyłącznie dobre doświadczenia
    z przenoszeniem obrazów partycji systemowych XP (wszystko zawdzięczam
    wspaniałemu BootIT NG). Więc podejrzewam, że albo problemy zaczynają się w
    przypadku SSD, albo masz na myśli inne programy do przenoszenia partycji, które
    w przeciwieństwie do BootIt NG wymagają od użytkownika wygibasów :)

    P.S.
    Jak sobie BootIT NG radzi z przenoszeniem partycji systemowej Siódemki? Bo tego
    jeszcze nie próbowałem. Z Vistą radzi sobie dobrze, choć nie do końca -
    przeniesioną partycję systemową trzeba jeszcze pobudzić do życia zapuszcając
    funkcję "naprawy" z płyty instalacyjnej Visty. Podejrzewam, że z Siódemją może
    być podobna historia. A więc jednak są wygibasy, ale to jest 2 minuty i 2
    kliknięcia całej roboty.

    latet