    From: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk SSD jako systemowy C:\ - czy to dobry pomysł?
    Date: Mon, 08 Feb 2010 15:08:19 +0100

    quent wrote:

    > Użytkownik "Latet" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    ly-PC/Dyski-twarde/Kingston_2.5_SSD_Now_V_Series_64G
    B_%28Serial_ATA%29.html

    > SSD jest jeszcze za drogie/za malo pojemne. IMO jeszcze za wczesnie na to...
    > Mialem podobny dylemat i kupilem 2 barracudy 320GB (jedeno-talezowe) i
    > spialem je w raid 0.
    > Zpierdziela jak sam diabel ;-)
    > To chyba najbardziej oplacalna "inwestycja" - wydalem na to 333 zl

    Na system+programy 64GB to mało? Nie wydaje mi się.

    Różnica w cenie 20% przy generalnie niskiej cenie powiedziałbym
    nieznacząca. Ale w sumie porównywanie 64GB SSD do i 640GB HDD w tym
    zastosowaniu nie ma żadnego sensu (pojemności i szybkość zupełnie inne).

    Grzegorz