  • Data: 2010-10-12 19:48:54
    Temat: Re: Dysk 1TB?
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnib99l4.gm3.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zwłaszcza że dysk 1TB, to raczej musi być SATA. A to oznacza, że bardzo
    > stary ten komputer być nie może.

    Komputer ma 3 lata, 2 x 1.8 GHz, 1 GB RAM, WXP.

    Sytuacja rozwiązała się bez mała sama...
    Wczoraj kilka razy restartowałem maszynę i zawsze było
    widoczne w BIOSie i w menadżerze dysków tylko 32 MB.
    Więc złapałem dysk i zaniosłem dzisiaj do sprzedawcy.
    Sprzedawca powiedział abym parametry dysku wpisał ręcznie
    w BIOSie i pokazał mi, że to działa na JEGO komputerze.
    Wróciłem więc do domu, podłączyłem dysk, włączyłem
    komputer i BIOS pokazał, bez ręcznego wpisywania
    parametrów, 1000 GB dysku.... :-) dlaczego?
    ...teraz się 1 TB formatuje.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.