    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Date: Sun, 25 Jan 2009 17:15:21 +0100

    Janko Muzykant wrote:

    > Na przykładzie tego:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/test.png
    > pokazałem, że nie da się wszystkiego co poprawnie widać na ekranie
    > poprawnie drukować.

    Eureka?! A ktos tak twierdzil? Kto?

    Zawsze da sie jakis _syntetyczny_ plik stworzyc,
    ktorego nie bedzie sie dalo naswietlic, wyswietlic,
    wydrukowac czy cokolwiek. Jakie to ma znaczenie praktyczne?

    Tak sie jakos sklada, ze realne zdjecia nie zawieraja
    kolorow spoza gamutu az w takiej ilosci - nie ma takich
    problemow w realnym swiecie.

    > Bo 99% ludzi ma problemy przeciętne.

    > 90% rzutników to te za półtora.
    > Ja jestem praktyk, a nie idealista.

    Kup sobie w ramach "praktyki" rzutnik czarno-bialy
    albo ze spalona lampa, a potem narzekaj ze slabo swieci :)