  • Data: 2011-01-31 22:00:44
    Temat: Re: Dynamika(DR) w aparatach?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jan 2011 21:24:27 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

    > A dynamika liczona od poziomu 30% szarości to niby co jest? O to się
    > rozchodzi, że od 30% do górnego ograniczenia jest mniej więcej stała od
    > ładnych paru lat.

    I liczysz na to, ze to ,,od 30% do górnego ograniczenia'' się jakos zmieni w
    przyszlosci?

    Cyfra jest takim medium, ktore w swiatlach się konczy ostro, w cieniach
    nie (bo szum).

    PS. Ty tak serio w tym watku? Czy to jakas podpucha ktora nie do konca chwytam?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns