  • 41. Data: 2012-03-02 11:52:23
    Temat: Re: Dymania w dupę rodaka ciąg dalszy. Po paliwach przyszedł czas na autostrady.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2012 11:01, J.F pisze:

    > Patrzac na kolejki na bramkach w godzinach szczytu - cena jest dobra.
    >
    > Musicie sie zorganizowac, oglosic protest i przez miesiac jezdzic innymi
    > drogami :-)

    W mojej okolicy nie ma żadnych autostrad, więc nie pisz tego do mnie ;->

  • 42. Data: 2012-03-02 12:03:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    W dniu 02.03.2012 10:58, Arek pisze:

    >Twierdzisz, że jeśli A i B łączy autostrada, to już żadną inną trasą
    >nie
    >da się przejechać z A do B? ;->

    Sie da, ale Stalexport sobie zagwarantowal ze inne drogi nie beda
    polepszane.

    A potem nawet zostaly pogorszone.

    J.

  • 43. Data: 2012-03-02 12:26:18
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > Skoro zaczynasz od danych, z których wynika że działka budowlana jest
    > tańsza od działki rolnej to reszty mi się naprawdę nie chce czytać...

    A jednostki potrafisz rozróżaniać ?

    pozdr.
    mihal

  • 44. Data: 2012-03-02 12:47:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    >A np. Manta to jaka firma?

    Tylko ze Polsce tak naprawde to powstaje ... 5% wartosci telewizora ?

    J.

  • 45. Data: 2012-03-02 13:06:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tylko ze Polsce tak naprawde to powstaje ... 5% wartosci telewizora ?

    A co konkretnie jest w nim takie drogie, że choćby matryca LG (produkowana w
    Polsce) nie przewyższa 5% wartości tych części?

    Przyznaj lepiej od razu, że nie masz pojęcia o czym piszesz, a Manta
    skojarzyła Ci się tylko z dvd za 100 zł, które 10 lat temu zaczęła kupować w
    Chinach....

  • 46. Data: 2012-03-02 13:28:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A co konkretnie jest w nim takie drogie, że choćby matryca LG
    >(produkowana w Polsce) nie przewyższa 5% wartości tych części?
    >Przyznaj lepiej od razu, że nie masz pojęcia o czym piszesz,

    Przyznaje ze nie wiem o czym pisze ... ale jestes pewny ze ty wiesz ?
    Matryca jest rzeczywiscie w Polsce produkowana ?

    Sprostuj jesli sie myle - ale w Polsce to sie tylko koncowy montaz
    robi - wszystkie czesci przychodza gotowe. I wszystko co wyglada na
    zaawansowane technologicznie to jest robione w Korei
    No - od pewnego czasu dziala wydzial laminowania - czyli jak rozumiem
    pozwalaja nam juz nalepic folie polaryzacyjna na matryce wyswietlacza.
    I tu jestem ciekaw - czy naklejaja to na gotowej matrycy, czy
    pozwalaja nam dodatkowo doprowadzenia przykleic i matryce zmontowac ..

    >a Manta skojarzyła Ci się tylko z dvd za 100 zł, które 10 lat temu
    >zaczęła kupować w Chinach....

    Kupowac ... tak, tak wlasnie mi sie skojarzyla. Jest inaczej ?

    J.

  • 47. Data: 2012-03-02 14:49:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 02.03.2012 mihal <j...@w...pk> napisał/a:

    > A jednostki potrafisz rozróżaniać ?

    Tak. Ale z dzieleniem mi nie poszło :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2012-03-02 14:55:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]
    >
    > `>> Taki drobiazg, że polskie autostrady są budowane w Polsce, na polskich
    >
    > Skoro zaczynasz od danych, z których wynika że działka budowlana jest

    Acha, 1 250 000 < 15 000 ???

    ROTFL!

    > to reszty mi się naprawdę nie chce czytać...

    Przede wszystkim to tobie się nie chce poprawnie policzyć.

    Dla tych co do szkoły mieli pod górkę: 1 ha = 10 000 m^2

    \SK

  • 49. Data: 2012-03-02 14:56:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:

    > Przez to, że robią to polacy to te autostrady są droższe niż np.
    > niemieckie, gdzie pensje, materiały sprzęt itp. są znacznie droższe. Ot
    > nasza lokalna specjalność.

    To podaj jeszcze źródło tych rewelacji...

    Bo parę postów obok jest porównanie z francuską i jest o te (spodziewane) 20%
    taniej.

    pzdr
    \SK

  • 50. Data: 2012-03-02 15:03:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-02 14:56, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > To podaj jeszcze źródło tych rewelacji...

    www.google.pl, www.bing.com itp.

    Tak nawiasem średni koszt kilometra w Polsce to ok. 8 mln euro. Poszukaj
    ile to kosztuje u naszych sąsiadów.

    > Bo parę postów obok jest porównanie z francuską i jest o te
    > (spodziewane) 20% taniej.

    Podasz źródło?

    A.